۲۹ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۳

رئیس هیئت کشتی قم در گفتگو با مهر:

کشتی‌گیر قمی مدال نقره مسابقات جوانان آسیا را کسب کرد

کشتی‌گیر قمی مدال نقره مسابقات جوانان آسیا را کسب کرد

قم - رئیس هیئت کشتی استان قم از کسب مدال نقره توسط علیرضا نجاتی، کشتی‌گیر قمی در مسابقات کشتی جوانان آسیا خبر داد.

محسن وزیری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا در هند برگزار شد و نماینده استان قم در ترکیب تیم ملی کشتی ایران در این رقابت‌ها موفق شد یک مدال نقره باارزش را برای ورزش قم به ارمغان بیاورد.

وی افزود: علیرضا نجاتی کشتی گیر قمی در این مسابقات بود که در دسته ۶۰ کیلوگرم برای تیم ملی جوانان به میدان رفت و در عین شایستگی در فینال بازنده شد و به مقام نایب قهرمانی جوانان آسیا بسنده کرد.

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: در این رقابت‌ها در وزن ۶۰ کیلوگرم علی رضا نجاتی در دور نخست قرار بود به مصاف مازیتوف از تاجیکستان برود که به دلیل حاضر نشدن کشتی گیر تاجیک ، نجاتی برنده اعلام شد و به دور بعد صعود کرد.

وزیری بیان داشت: علیرضا نجاتی در دور دوم با حریفی از ازبکستان مسابقه داد و توانست وی را شکست دهد و به فینال برسد اما با شکست برابر حریف خود  کابدوناساروف از قزاقستان در مسابقه پایانی به مدال نقره آسیا رسید.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود عنوان کرد: مسابقات کشتی انتخابی و قهرمانی نونهالان استان قم با حضور بی سابقه ۱۴۶ کشتی گیر آزاد کار از ۱۱باشگاه در خانه کشتی امروز جمعه بر روی سه تشک برگزار می‌شود.
 

کد خبر 4351775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha