۲۷ دی ۱۳۸۵، ۱۰:۱۲

همگام با هفته پژوهش - 48

پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی تجلیل شدند

در مراسم اختتامیه هفته پژوهش و فناوری از سه پژوهشگر برتر دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این مراسم دکتر مجید منجمی به دلیل ارایه 40 مقاله چاپ شده در نشریات معتبر داخلی و خارجی، 22 مقاله پذیرفته شده در همایش های علمی، تالیف سه جلد کتاب ترجمه و بیش از چهار عنوان کتاب به عنوان پژوهشگر برتر تجلیل شد.

وی دارای مدرک دکتری تخصصی در رشته شیمی فیزیک است که هم اکنون به عنوان عضو هیات علمی در واحد علوم وتحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در حال فعالیت است.

در این مراسم همچنین دکتر فرهاد حسینی زاده لطفی به عنوان پژوهشگر برتر در رشته ریاضی کاربردی از دانشگاه آزاد اسلامی معرفی و تجلیل شد.

دکتر فرهاد حسین زاده لطفی رئیس دانشکده علوم پایه واحد علوم وتحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل چاپ 50 مقاله علمی و پنج مقاله پذیرفته شده در همایش های علمی و 10 طرح پژوهشی پایان یافته به عنوان پژوهشگر رتبه دوم برگزیده شد.

همچنین دکتر مریم عیدی در رشته دکتری فیزیولوژی جانوری به عنوان پژوهشگر رتبه سوم انتخاب شد . از فعالیت های وی می توان به ارایه 16 مقاله که یکی از آنها در ISI نمایه شده است، 48 مقاله پذیرفته شده در همایش های علمی داخلی و سه پژوهش پایان یافته، تالیف کتاب و برگزاری نمایشگاه اشاره کرد. دکتر مریم عیدی هم اکنون عضو هیات علمی گروه زیست شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین است.

کد خبر 435512

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha