۹ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۵۱

امام‌جمعه نهاوند:

کامیون داران نهاوند منطق انقلابی دارند و فریب دشمن را نمی‌خورند

کامیون داران نهاوند منطق انقلابی دارند و فریب دشمن را نمی‌خورند

نهاوند- امام‌جمعه نهاوند، گفت: کامیون داران نهاوند منطقی انقلابی دارند و فریب دشمن را نمی‌خورند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه‌روزی رانندگان در حوزه حمل‌ونقل، گفت: امروز دشمنان ایران اسلامی به دنبال رخنه کردن در اقشار مختلف جامعه هستند.

وی بابیان اینکه دشمنان و ضدانقلاب در همه حال به غرض ورزی علیه این ملت و مملکت ادامه داده و فعالیت می‌کنند، گفت: مردم ایران اسلامی هوشیار هستند و هیچ‌گاه نخواهند گذاشت دشمنان با اقدامات عده ای محدود خوشحال شوند.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به شکست‌های پیاپی محور غربی، عربی و عبری با محوریت آمریکا در منطقه، گفت: دشمنان ایران اسلامی هیچ‌گاه دست از دشمنی بر نخواهند داشت.

وی ضمن تشکر از صنف کامیون داران نهاوند، گفت: کامیون داران نهاوند باوجود داشتن مطالبات و مشکلاتی، اما از کار و فعالیت دست برنداشته‌اند و امورات مسلمین را رفع‌ورجوع می‌کنند.

حجت‌الاسلام مغیثی با اشاره به اینکه فعالان زحمت‌کش این حوزه در هیچ جای کشور به دنبال کارشکنی نیستند و این‌ها همان افرادی هستند که در زمان جنگ به فریاد رزمندگان در خط مقدم می‌رسیدند و کمک‌های مردمی را به میدان جنگ منتقل می‌کردند، گفت: متأسفانه امروز عده‌ای به‌صورت برنامه‌ریزی‌شده از طرف دشمنان اقدام به ایجاد ناامنی در مسیرها برای رانندگان می‌کنند و یا برخی افراد را فریب می‌دهند تا همراهشان شوند. امام‌جمعه نهاوند اظهار داشت: اما در نهاوند کامیون داران با منطق و روحیه انقلابی عمل کردند که البته مسئولان هم باید مطالبات این صنف را حل کنند.

وی ادامه داد: مسئولان درصدد رفع این مشکلات هستند؛ مشکلاتی نظیر تأمین لاستیک و مواد سوختی و دیگر مطالبات به‌حق این صنف که باید رفع شود تا مردم هم متضرر نشوند.

امام‌جمعه نهاوند، افزود: انشالله با حل این مشکلات و انجام درخواست‌ها و مطالبات این عزیزان؛ هم کار مردم راه بیفتد و هم کامیون داران به مطالباتشان برسند.

کد خبر 4417604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha