۱۲ آبان ۱۳۹۷، ۱:۱۷

مسابقات منطقه‌ای بدمینتون با حضور بانوان نونهال ۳ استان برگزار شد

مسابقات منطقه‌ای بدمینتون با حضور بانوان نونهال ۳ استان برگزار شد

گناوه - به مناسبت گرامیداشت ۱۳ آبان و هفته تربیت بدنی مسابقات منطقه‌ای بدمینتون رده سنی نونهالان به صورت تیمی و انفرادی آزاد در بخش دختران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات تیمی و آزاد نونهالان دختر منطقه هفت کشور به میزبانی باشگاه یوحنا شهرستان گناوه به مناسبت روز ۱۳ آبان (روز دانش آموز) و هفته تربیت بدنی با همکاری و هماهنگی هیئت بدمینتون استان بوشهر در روز دهم آبان‌ماه در شهرستان گناوه برگزار شد. 

در این دوره از مسابقات تیم های استان های فارس، یاسوج و شهرستان های دیر و باشگاه یوحنا و کانون الزهرا آموزش و پرورش شهرستان گناوه حضور داشتند. 

در پایان این رقابت ها در بخش تیمی تیم فارس اول، کانون دانش آموزی الزهرا گناوه دوم و تیم دیر مقام سوم را کسب کردند و در بخش انفرادی آزاد نیز مهدیسا تمیمی از دیر اول، کیانا جوکار از فارس دوم، مریم احمدی زاده از فارس و پرنیان رستگار از یاسوج به صورت مشترک سوم شدند.

مسئول برگزاری این مسابقات نائب رئیس هیئت استان سعیده عبدالهی و سمانه خضری بودند وداوران این دوره از مسابقات را خانم ها شبنم شاهمیری، خورشید حیدرپور، فاطمه قاسمپور، علیه زارعی و طیبه آستانه بر عهده داشتند.

همچنین آرام سجادی از فارس، ماهرخ خادمی از یاسوج، سیما کمالی از بندر دیر، زهرا خدرپور و مرضیه بهمیاری کانون الزهرا گناوه و سمانه خضری از باشگاه یوحنا گناوه مربیگری تیم های حاضر در این مسابقات را بر عهده داشتند.

در پایان مسابقات جام و لوح قهرمانی توسط رحمان عمادی رئیس اداره ورزش و جوانان، زهرا عربزاده رییس شورای شهر گناوه و خدیجه دشتی مسئول ورزش بانوان اداره ورزش گناوه به برگزیدگان اهدا شد.

هچنین در پایان به مقام آوران حکم قهرمانی و مدال و به مربیان تندیس یادبود و حکم و به کادر داوران لوح سپاس با حضور رئیس اداره کل ورزش و جوانان شهرستان گناوه، سعیده عبدالهی نائب رئیس هیئت استان، دشتی مسئول امور ورزش بانوان شهرستان گناوه، حاجیان از اعضای شورای شهر گناوه، ابراهیمی و پور خدر اعضای  انجمن مردم نهاد سرایش زندگی نو و خدر پور از مسئولین آموزش و پرورش شهرستان گناوه اهداء شد. 

همچنین از طرف مدیر باشگاه یوحنا خانم خضری به پاس حمایت، زحمات و همکاری سعیده عبدالهی نائب رئیس هیئت استان لوح تقدیر اهدا شد.

کد خبر 4447905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha