۲۱ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۴۳

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان کرمان:

۵۰۰۰ جلد کتاب در میان کتابخانه های استان کرمان توزیع می شود

۵۰۰۰ جلد کتاب در میان کتابخانه های استان کرمان توزیع می شود

کرمان - مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان کرمان از توزیع پنج هزار جلد کتاب در میان کتابخانه های درجه یک، دو و سه استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ابدالی تکلو پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره اهمیت ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه اظهار کرد: کانون های مساجد استان کرمان برنامه های متنوعی در هفته کتاب دارد.

وی از افتتاح کتابخانه کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم تهامی سیرجان خبر داد و گفت: در این هفته گردهمایی مدیران مسئول شهرستان سیرجان برگزار می شود.

ابدالی تکلو از معرفی روزانه یک کتاب در هفته کتاب و انتشار خلاصه آن در فضای مجازی خبر داد و عنوان کرد: مسابقه کتابخوانی ویژه کتابداران و مدیران مسئول کانون های فرهنگی در فضای مجازی برگزار می شود.

وی گفت: همچنین در هفته کتاب بیش از پنج هزار جلد کتاب در میان کتابخانه های درجه یک، دو و سه استان کرمان توزیع می شود.

ابدالی تکلو همچنین از برگزاری گردهمایی استانی کتابداران کرمان و دوره آموزشی نرم افزار مهر مساجد خبر داد و افزود: به مناسبت هفته کتاب از کتابخانه های کانون های فرهنگی کرمان بازدید می شود.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان کرمان عنوان کرد: دو کارگاه آموزشی همزمان با برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب کرمان با حضور ۴۰ نفر از مدیران مسئول و ائمه جماعات روز سه شنبه ۲۲ آبان با موضوع «مبلغان و مروجان فرهنگ مطالعه» و «آشنایی با عوارض و پیامدهای سوء مصرف مواد مخدر» برگزار می شود.

کد خبر 4456030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha