۲۷ آبان ۱۳۹۷، ۲۳:۴۳

مسئول دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق:

دانشجویان در مدیریت و پاسخگویی به جنگ روانی دشمن وارد گود شوند

دانشجویان در مدیریت و پاسخگویی به جنگ روانی دشمن وارد گود شوند

اردبیل - مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق گفت: با توجه به هجمه وسیع روانی و فرهنگی دشمنان، دانشجویان در مدیریت و پاسخگویی به این موضوع وارد گود شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالله حسنی عصر یکشنبه در مراسم سالروز بزرگداشت حصر سوسنگرد در دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: تمامی دانشجویان با افزایش اطلاعات و مرور تاریخ باید با حقایقی که در طی هشت سال دفاع مقدس اتفاق افتاده آشنا شده و از پیام‌های آن در ادامه مسیر زندگی شخصی و اجتماعی الهام گیرند.

وی بر ضرورت هوشیاری اسلامی و حرکت انقلابی دانشجویان و آحاد مردم تأکید کرد و افزود: انقلاب اسلامی به سادگی به دست نیامده و حفظ این شجره طیبه و دستیابی به تمامی اهداف و آرمان‌های درنظر گرفته شده نیازمند انجام کاری جهادی و تلاش مضاعف خواهد بود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی اضافه کرد: در مقطعی از زمان که سوسنگرد در دستان دژخیمان زمان قرار داشت، با ایثارگری سربازان ولایت و لبیک‌گویی به فرمان مقام معظم رهبری این خطه از سرزمین پاک اسلامی از دست نیروهای بعث عراق خارج شده و ذره‌ای از خاک کشورمان در اختیار دشمنان قرار نگرفت.

وی توضیح داد: چنانچه در حال حاضر از لحاظ امنیت و مقاومت جزو کشورهای برتر جهان هستیم نشانگر عزم راسخ و استوار تمامی نیروهای مسلح و آحاد مختلف مردم و تلاش عالمان و پژوهشگرانی بوده که در سنگر خود از هر فرصتی برای خدمت‌رسانی به ایران اسلامی دریغ نکردند.

حسنی ادامه داد: انتظاری که از عموم اندیشمندان و دانشگاهیان وجود دارد، تداوم راه سازندگی و علمی کشور بوده تا زمینه پیشرفت جامعه در تمامی جوانب مورد نیاز فراهم شود.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی یادآور شد: خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم و ایجاد نوآوری از وظایف اصلی پژوهشگران و محققان بوده تا با عقب نماندن از قافله پیشرفت جهانی در بهبود و ارتقای شاخص‌های علم نوین به شکل مورد انتظاری عمل شود.

کد خبر 4461878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha