۳۰ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۳۰

امام‌جمعه بروجرد مطرح کرد:

«بسیج» یک فرهنگ است/ تواضع در برابر مردم و قدرت‌نمایی مقابل دشمن

«بسیج» یک فرهنگ است/ تواضع در برابر مردم و قدرت‌نمایی مقابل دشمن

بروجرد- امام‌جمعه بروجرد با اشاره به اینکه بسیج یک تشکیلات نیست بلکه یک فرهنگ است، گفت: فرهنگ بسیجی به معنای تواضع در برابر مردم و قدرت‌نمایی مقابل دشمن است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی حسینی پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با فرماندهان، کارکنان و اعضای پایگاه های بسیج مقاومت شهرستان در محل حسینیه اهل بیت(ع) بروجرد اظهار داشت: یک ملت برای تغییر سرنوشت خود ابتدا باید انقلاب را از درون شروع کنند تا بتوانند از دین الهی دفاع کنند.

وی با بیان اینکه بسیج یک تشکیلات نیست بلکه یک فرهنگ است، افزود: بسیجی کسی است که به فرهنگ جهادی و جهاد با نفس معتقد است.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: فرهنگ جهادی بر کار بسیجی حاکم است و این فرهنگ از هر گونه تجمل گرایی به دور است و تواضع در برابر مردم و قدرت نمایی در برابر دشمنان نمونه فرهنگ بسیجی است.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: فرهنگ بسیجی فرهنگ شهرت گریزی توام با بصیرت افزایی نسبت به مسائل روز و موجب اطاعت پذیری از ولی امر است.

وی با اشاره به اینکه دشمن تنها به دنبال رجز خوانی برای ملت ایران است و عملا در کارهای خود ذلیل مانده است،  ادامه داد: دشمنان در اقصی نقاط جهان بویژه در سوریه و یمن با کشتن زنان و کودکان سعی در رسیدن به خواسته هایشان دارند که این نشان از ضعف آنها دارد.

کد خبر 4464747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha