۸ بهمن ۱۳۹۷، ۱۳:۰۵

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر بروجرد:

کمیته تخصصی حقوقی در شورای اسلامی شهر بروجرد ایجاد شود

کمیته تخصصی حقوقی در شورای اسلامی شهر بروجرد ایجاد شود

بروجرد- رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر بروجرد، تاکید کرد: کمیته تخصصی حقوقی در شورای اسلامی شهر بروجرد ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد پرهام ظهر دوشنبه در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی بروجرد که در محل شورا برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مباحثی که تا کنون به آن پرداخته نشده است مسائل حقوقی مربوط به شورای اسلامی شهر است.

وی، تصریح کرد: استفاده از حقوق دانان در حوزه های مختلف شورای شهر الزامی است چرا که اعضای شورا را نسبت به حق و حقوق خود بر مردم و بالعکس آشنا می کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر بروجرد،  ادامه داد: با وجود حقوق دانان در شورا می توان مشکلات حقوقی را حل و برای مردم رفع ابهام کرد.

پرهام با بیان اینکه در مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر با فقدان حقوق دان روبرو هستیم و جای حقوق دانان خالی است، تاکید کرد: پیشنهاد می کنم برای برطرف شدن بسیاری از مشکلات حقوقی موجود یک کمیته تخصصی حقوقی در شورای اسلامی شهر بروجرد ایجاد شود.

وی، گفت: امید است تمامی اعضای شورای اسلامی شهر بروجرد تلاش کرده با همکاری یکدیگر و همه جانبه تا پایان این ماه افرادی متخصص و حقوق دان برای حضور در کمیته تخصصی حقوقی شورای اسلامی شهر انتخاب و معرفی شود.

کد خبر 4526125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha