۱۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۷:۱۸

تغییر برنامه شاگردان پورموسوی؛

رویارویی تیم فوتبال جوانان ایران با آرژانتین در روسیه

رویارویی تیم فوتبال جوانان ایران با آرژانتین در روسیه

اعضای تیم فوتبال جوانان ایران صبح فردا یکشنبه تهران را به مقصد سن پترزبورگ ترک می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، فراز فاطمی مدیر تیم فوتبال جوانان با اعلام برنامه سفر این تیم به روسیه گفت: پیش از این قرار بود سفر تیم روز ۱۳ خرداد انجام شود اما با توجه به اینکه انجام سفر با دو پرواز موجب خستگی تیم می‌شد و فاصله زیادی تا اولین بازی نداشتیم تصمیم گرفته شد یک روز زودتر اعزام انجام شود. بر همین اساس صبح روز یکشنبه ساعت ۹ پرواز مستقیم به سن پترزبورگ انجام خواهد شد.

فاطمی اضافه کرد: آخرین تمرین تیم صبح امروز در مرکز ملی فوتبال برگزار شد. خوشبختانه همه بازیکنان در شرایط مطلوبی قرار دارند و هیچ مصدومیت یا مشکل جدی نداریم. اولین بازی روز سه شنبه ۱۴ خرداد برابر تیم روسیه B برگزار می‌شود چون خود روسیه با دو تیم در رقابت‌ها حضور دارد. همچنین تغییراتی در قرعه کشی بازی‌ها اتفاق افتاده است و ما با تیم‌های ارمنستان و آرژانتین هم دیدار می‌کنیم.

مدیر تیم فوتبال جوانان در پایان با قدردانی از حمایت‌های فدراسیون فوتبال گفت: خوشبختانه اردوها و تمرینات بسیار خوبی را سپری کردیم و با آمادگی کامل جهت حضور در مسابقات آماده می‌شویم. این رقابت‌ها در سطح بسیار بالایی برگزار می‌شود و می‌تواند برای تیم ما بسیار مفید باشد.

کد خبر 4631163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha