۳۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۹:۵۰

فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا- تبریز؛

افغانستان به فینال رسید/ پیروزی نزدیک در اولین دیدار نیمه نهایی

افغانستان به فینال رسید/ پیروزی نزدیک در اولین دیدار نیمه نهایی

تبریز- دیدار دو تیم افغانستان و اندونزی در اولین بازی نیمه نهایی رقابت‌های فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا با پیروزی افغانستان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، دو تیم افغانستان و اندونزی عصر امروز پنج شنبه در اولین بازی نیمه نهایی رقابت‌های فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا که در سالن پورشریفی تبریز برگزار می‌شود به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر ۳ تیم افغانستان به پایان رسید.

در این بازی نزدیک و تماشایی ابتدا سیدحسین موسوی در دقیقه ۸ دروازه اندونزی را بازی کرد و سپس در دقیقه ۲۶ محمد ریزکی گل خورده اندونزی را جبران کرد تا بازی با تساوی یک بر یک ادامه پیدا کند. در دقیقه ۲۹ گل دوم افغانستان توسط علی عرب زاده به ثمر رسید و در دقیقه ۳۰ بازی بازهم توسط پاندگا بازیکن ریزنقش اندونزی به تساوی کشیده شد.

وقت‌های قانونی این بازی با نتیجه دو بر دو به پایان رسید ولی سیدحسین موسوی در دقیقه ۳ و داود یوسفی در دقیقه ۵ وقت‌های اضافی گل‌های سوم و چهارم افغانستان را به ثمر رساندند و در دقایق پایانی بازی محمد سانجایا اختلاف را به یک گل رساند و گل سوم اندونزی را به ثمر رساند و بازی با نتیجه ۴ بر ۳ به پایان رسید.

تیم فوتسال زیر ۲۰ سال افغانستان با این پیروزی شیرین مقابل اندونزی به فینال مسابقات قهرمانی آسیا راه پیدا کرد.

هم اکنون در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی نیز ایران با ژاپن دیدار می‌کند.

کد خبر 4646506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha