۴ تیر ۱۳۹۸، ۱۴:۳۶

به همت مرکز معماری اسلامی صورت می‌گیرد

برگزاری کارگاه تخصصی «بتن اکسپوز؛ شناخت تا ساخت» در تابستان

برگزاری کارگاه تخصصی «بتن اکسپوز؛ شناخت تا ساخت» در تابستان

کارگاه آموزشی کاربرد «بتن اکسپوز» در معماری به همت مرکز معماری اسلامی طی دوره‌ای ۲۰ ساعته برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، کارگاه آموزشی بتن اکسپوز، دوره‌ای ۵ جلسه‌ای است که با تدریس «حمید مهرانی فرجاد» به تکنولوژی و تکنیک‌های ساخت و اجرای بتن اکسپوز (تئوری و عملی)، ساخت قطعات بتنی دکوراتیو در قالب گروهی و انفرادی و آموزش و ساخت بتن‌های مورد استفاده در بتن اکسپوز طراحی گلدان می‌پردازد.

مرکز معماری اسلامی این کارگاه آموزشی را با هدف کشف فرصت‌های جدید و تلفیقی صحیح و کاربردی از معماری سنتی ایران با مصالح روز دنیا در ۱۳ مردادماه سال جاری برگزار خواهد کرد.

استفاده از متریال متفاوتی چون بتن در دکوراسیون منزل می‌تواند تفاوتی چشم گیر در تزئینات خانه ایجاد کند. مزیت استفاده از این نوع متریال در ساخت گلدان، مقاومت در برابر رطوبت، عمر طولانی و جذب همیشگی رطوبت و آب است. آنچه طراحی این گلدان‌ها را مورد توجه قرار داده، ظرافت به کار رفته در قالب‌گیری آن‌ها و همچنین تضاد میان طرح‌های ظریف و خلاقانه با متریال سخت و سازه‌ای بتن است. با توجه به کارگاه‌های دوره گذشته مرکز معماری اسلامی با عنوان‌های آموزش مقرنس، هنر گچبری، تذهیب و … حالا هنرجویان این مرکز می‌توانند تکنیک‌های نام برده را به صورت عملی و به جدیدترین روش روز آموزش بینند و اجرا کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای برای ثبت‌نام در این کارگاه به آدرس اینترنتی maktabemehr.ir مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز معماری اسلامی تماس بگیرند.

کد خبر 4650643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha