۳۱ شهریور ۱۳۹۸، ۸:۴۱

نماینده ولی فقیه در کردستان:

وجود رهبری بالاترین نعمت برای کشور/نیروهای مسلح مقتدر هستند

وجود رهبری بالاترین نعمت برای کشور/نیروهای مسلح مقتدر هستند

سنندج - نماینده ولی فقیه در استان کردستان وجود رهبری را بالاترین نعمت برای کشور عنوان کرد و گفت: امروز نیروهای نظامی کشور در اوج اقتدار هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی صبح امروز در مراسم رژه یگان های نمونه نیروهای مسلح مستقر در سنندج اظهار داشت: امروز وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی به یک نعمت برای کشور و نظام اسلامی تبدیل شده است و علاوه بر مردم کشورمان، مردم سایر نقاط کشور و مسلمانان در کشورهای منطقه از مقام معظم رهبری پیروی و اطاعت می کنند.

وی ادامه داد: رهبری آیت الله خامنه در کشور ما باعث اقتدار و عزت بیشتر مردم کشورمان شده است و به همین دلیل است که علیرغم تمامی دشمنی ها، ولی همچنان نظام اسلامی با اقتدار از دستاوردهای خود در صحنه های بین المللی و جهانی دفاع می کند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: به برکت وجود رهبری و همراهی ملت است که امروز همچنان ما در صحنه های مختلف می توانیم از دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی دفاع کرده و با سربلندی در صحنه حضور داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اقتدار کنونی نظام اسلامی به برکت وجود نیروهای مسلح مقتدر به دست آمده است، افزود: امروز نوع نگاه جهانیان به نظام و انقلاب اسلامی ما ویژه است و به همین دلیل ما به عنوان یک کشور با اقتدار و صلابت به الگویی برای تمامی جهانیان تبدیل شده ایم.

آیت الله حسینی شاهرودی گفت: اراده خدا بر این است که زمانی هم مستضعفین بر این امت امامت کنند و آنها پیشران این حرکت و وارث زمین باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان  با اشاره به این که راه عبور از این مسیر را خداوند فراهم کرده است، افزود: خداوند می‌فرماید ما قومی را برای نجات انسانیت می‌آوریم که در برابر کفار و ظالمان ایستادگی کرده  و آنها را بر دشمنانشان پیروز می‌گردانیم. 

وی همچنین از لزوم دفاع از اسلام و ایران  و ریشه کن کردن فتنه گفت و اضافه کرد: اگر متجاوزی به شما حمله کرد شما تا آخرین نفس با آنها مبارزه کنید.

آیت الله حسینی شاهرودی  با اشاره به این که دفاع مقدس ابهت دو ابر قدرت جهان را شکست، اظهارداشت: دشمنان ایران و اسلام  توطئه براندازی نظام را داشتند، ولی وقتی نیروهای مسلح و مردم ایران در میدان مبارزه آمدند دشمن را از کرده خود پشیمان کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اضافه کرد:  با این شکست ضعف و فروپاشی آنها عیان شده و به زودی رخ می دهد و کسانی که ادعای حکومت بر جهان را داشتند امروز حتی توان پاسخگویی و مقابله با برخوردهایی که با آنها صورت می‌گیرد، ندارند.

وی خاطرنشان کرد:‌ همه تلاش و جهاد مومنین در راه خدا است، اما دشمنان در راه طاغوت می‌جنگند و برای به کرسی نشاندن افکار شیطانی تلاش از این رو پیروز این میدان براساس وعده الهی مومنان خواهند بود و شکست سخت در انتظار دوستان شیطان است.

حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه دشمنان از اتحاد مسلمانان می ترسند، یادآور شد: ‌ وقتی جبهه مقاومت شکل گرفت مسلمانان دست به دست هم دادند از توانمندی برخوردار شدند اکنون دشمنان از ترس جبهه مقاومت دور خود دیوار می‌کشند.

آیت الله حسینی شاهرودی گفت: نیروهای مسلح ما اقتدار خود را در دفاع از مظلومان به کار می گیرند و به همین دلیل است که علیرغم تمامی دشمنی ها، ولی ما همچنان با اقتدار در صحنه حضور داریم و می توانیم از دستاوردهای خود دفاع کنیم.

وی با اشاره به جایگاه و عزت نیروهای مسلج کشورمان در بین سایر کشورهای جهان یادآور شد: عزت و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به افتخاری برای تمامی مسلمانان و مظلومان جهان تبدیل شده است.

کد خبر 4724934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha