۱۶ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۴۲

مسابقات هندبال انتخابی المپیک - قطر؛

برنامه دیدارهای تدارکاتی ایران و تیم‌های قطری اعلام شد

برنامه دیدارهای تدارکاتی ایران و تیم‌های قطری اعلام شد

تیم ملی هندبال ایران پیش از حضور در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ در چهار دیدار تدارکاتی مقابل تیم‌های قطری حاضر می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی هندبال مردان ایران که برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ راهی قطر شده، قرار است ضمن برپایی اردو در چند دیدار تدارکاتی نیز حاضر شود.

ملی پوشان ایران که عصر روز یکشنبه ۱۴ مهرماه به قطر رسیدند بعد از استراحت به محل برگزاری تمرینات خود رفته و نخستین تمرین خود را انجام دادند. در این تمرین به غیر از بازیکنان  اعزامی از تهران، افشین صادقی و مهرداد صمصامی از لژیونرهای حاضر در لیگ قطر نیز به جمع ملی پوشان اضافه شدند.

شاگردان حبیبی امروز سه شنبه ۱۶ مهرماه دومین تمرین خود را در همین  مجموعه  انجام خواهند داد و خود را برای بازی دوستانه عصر امروز مقابل تیم ملی قطر آماده خواهند کرد.

طبق برنامه اعلام شده از سوی علیرضا حبیبی سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان ، این تیم عصر امروز در سالن الدحیل دوحه نخستین بازی دوستانه خود را مقابل تیم ملی قطر انجام خواهد داد. سپس پنجشنبه همین هفته ۱۸ مهرماه برای دومین بار به مصاف تیم قطر خواهد رفت. در ادامه بازیهای دوستانه ملی پوشان هندبال کشورمان طی هفته آینده با تیم باشگاهی الاهلی قطر و الغرافه نیز مسابقه خواهند داد.

مسابقات هندبال انتخابی المپیک توکیو با حضور هشت تیم از ۲۶ مهرماه الی ۵ آبان ماه در دوحه قطر برگزار می شود که تیم ایران در گروه دوم در کنار تیم های کویت، بحرین و کره جنوبی قرار دارد.

کد خبر 4740560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha