۱۱ آبان ۱۳۹۸، ۱۷:۰۴

وزیر ورزش تاکید کرد:

تشکیل کارگروه صیانت از ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی در ورزش

تشکیل کارگروه صیانت از ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی در ورزش

مسعود سلطانی فر با اشاره به مسائل اخیر در برخی استادیوم ها : معاونت فرهنگی هر چه سریعتر نسبت به تشکیل کارگروه صیانت از ارزشهای اخلاقی و فرهنگی در محیط های ورزشی اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دویست و نوزدهمین نشست شورای معاونان با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد. در ابتدای این نشست مسعود سلطانی فر با اشاره به وقایع اخیر در برخی استادیوم های ورزشی گفت : انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی است و حفظ ارزش‌ها و آرمان های انقلاب به عنوان یک اصل خدشه ناپذیر در ورزش ایران است.

مسعود سلطانی فر از معاون فرهنگی وزارت ورزش خواست هر چه سریعتر نسبت به تشکیل کارگروه صیانت از ارزش های اخلاقی و فرهنگی در محیط های ورزشی اقدام کند. این کار گروه با حضور نمایندگان وزارت اطلاعات، ارشاد اسلامی، صدا وسیما، فدراسیون فوتبال، کمیسیون فرهنگی مجلس، نیروی انتظامی، معاونت فرهنگی سپاه و نمایندگان باشگاههای ورزشی تشکیل خواهد شد.

در بخش دیگری از شورای معاونان تقی زاده معاون امورمجلس، حقوقی و استان‌ها گزارشی از روند جلسات واگذاری استقلال و پرسپولیس ارائه کرد.

مسعود سلطانی فر با تشکر از نظم و جدیت سازمان های بورس، خصوصی سازی و مدیران عامل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در تسریع واگذاری گفت : خوشبختانه با شفافیت مالی و مدیریتی که ظرف چند سال گذشته ایجاد شده است حسابرسی استقلال و پرسپولیس تا نیمه سال ۹۸ انجام شده است و در آبان ماه مجامع دو باشگاه برگزار خواهد شد.

کد خبر 4761497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha