۱۱ آبان ۱۳۹۸، ۲۰:۲۸

استاندار آذربایجان شرقی:

نگرانی برای تامین میوه شب عید در آذربایجان شرقی نداریم

نگرانی برای تامین میوه شب عید در آذربایجان شرقی نداریم

تبریز- استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تدابیر اندیشیده شده برای تنظیم بازار شب عید گفت: نگرانی برای تامین میوه شب عید در آذربایجان شرقی نداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورمحمدی عصر امروز شنبه در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه باید نظارت ها بر بازار عرضه و تقاضا افزایش یابد، افزود: با اینکه قیمت مواد اولیه کاهش داشته ولی قیمت اجناس در فروشگاه ها پایین نیامده است و این موضوع باید پیگیری شود.

وی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی تحت شدیدترین تحریم های ظالمانه دشمنان قرار دارد، ابراز داشت: ولی با این حال مشکلی در بازار داخل کشور وجود ندارد. تدابیر مسئولان و همراهی مردم باعث کاهش مشکلات اقتصادی در کشور شده است.

پورمحمدی با بیان اینکه امیدواریم این روند با قدرت بیشتری ادامه یابد، ادامه داد: همدلی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در بازار باعث شده است نسبت به سال‌های گذشته، شاهد کمترین مصادیق احتکار و گران‌فروشی باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه با متخلفان و آنهایی که برای اخلال در بازار تلاش می کنند به شدت برخورد می شود، گفت: البته مصادیق اخلال در بازار کالاهای اساسی با همدلی دستگاه‌های مسئول کاهش یافته است.

وی همچنین با بیان اینکه برای شب عید نیز آمادگی کاملی در استان داریم، گفت: روند جذب سهیمه استانی میوه شب عید خوب و مطلوب بوده و باید مکانیزم دقیقی برای توزیع به موقع کالاهای اساسی و میوه شب عید اتخاذ شود.

پورمحمدی سپس در پایان از مردم خواست تا به اندازه مصرف خرید کنند و گفت: باید در این خصوص فرهنگ سازی شود.

کد خبر 4761649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha