۱ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۶

افشار دوست در گفتگو با مهر:

صحبتی با داورزنی نداشتم/ قرار نبود کناره‌گیری کنم

صحبتی با داورزنی نداشتم/ قرار نبود کناره‌گیری کنم

محمود افشار دوست پس از انتخاب محمدرضا داورزنی به عنوان رئیس فدراسیون والیبال، گفت: قرار نبود از انتخابات کناره گیری کنم و صحبتی با داورزنی نداشتم.

محمود افشار دوست در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره انتخابات ریاست فدراسیون والیبال گفت: انتخابات خوبی بود و به دور از حواشی در فضایی آرام برگزار شد. مشکل خاصی وجود نداشت. کاندیداها برنامه‌های خود را اعلام کردند و در نهایت مجمع تصمیم گرفت داورزنی مجددا رئیس فدراسیون والیبال شود.

وی درباره دلیل کناره گیری به نفع داورزنی گفت: صحبتی با داورزنی برای کناره گیری نداشتم. اما داورزنی را می شناسم و ۷ سال دبیر او بودم. به نحوه کار و نوع برنامه ریزی‌هایش اشراف و اطلاعات خوبی از او دارم. اعتقاد دارم تجربیات داورزنی بیشتر است؛ هرچند که من نیز سابقه کاری خوبی دارم و برنامه هایم را نیز ارائه دادم. من نیز می توانستم و توانایی این کار را نیز داشتم.

افشار دوست در پاسخ به این سوال که چرا در انتخابات شرکت و سپس به نفع فرد خاصی کناره گیری می‌کنید؟ گفت: قرار نبود کناره گیری کنم. یک روز قبل از برگزاری مجمع به این جمع بندی رسیدم که کنار بکشم ولی از قبل چنین تصمیمی نداشتم.

کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون والیبال افزود: امیدوارم داورزنی از خرد جمعی اهالی والیبال استفاده کند و همه کمک کنیم تا والیبال به عنوان ورزش اول کشور شناخته شود.

وی درباره گمانه زنی ها برای انتخابش به عنوان دبیر کل فدراسیون گفت: این سلیقه داورزنی است که چقدر به این موضوع اعتقاد داشته باشد. از حضورم در دبیر کلی والیبال ۸ سال گذشته و این هشت سال تجربه، به تجربیات گذشته‌ام اضافه شده است. قطعا دبیر کلی برای من افتخار است اما صحبت خاصی در این باره نشده است.

کد خبر 4777148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha