۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۱۲

محجوب:

باید نظر اصناف درباره «بنزین» دریافت می‌شد

باید نظر اصناف درباره «بنزین» دریافت می‌شد

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: پیش از تصمیم گیری درباره نرخ بنزین باید از اتحادیه و اصناف دعوت به عمل می آمد و نظرات آنان هم دریافت می‌شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا محجوب در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی درباره بحث کنترل قیمت کالاها و خدمات پس از اصلاح قیمت بنزین، گفت: در وهله اول لازم است درباره  وضعیت کارگران صحبت کنم چرا که دستمزد کارگران در سال گذشته ۶ درصد کاهش یافت و در حال حاضر باید به این سوال پاسخ  داده شود که با  تصمیمی که درباره تغییر قیمت بنزین اتخاذ شد، دستمزد حقیقی کارگران تا چقدر کاهش می یابد؟

وی با تاکید بر اینکه کارگران با این حقوق کم چه باید کنند، افزود: ما نباید تصمیماتی بگیریم که ماخذ علمی و عقلی ندارد و قانونی که مخالف علم و عقل است نباید اجرایی شود.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: پیش از تصمیم گیری درباره نرخ بنزین باید آثار اجتماعی، علمی و عقلی آن مورد بحث و بررسی قرار می گرفت و از اتحادیه و اصناف دعوت به عمل می آمد و نظرات آنان هم دریافت می شد.

محجوب بیان کرد: سوال ما این است که چگونه با نظارت افراد محدودی می توان میلیون ها کانون تولید و خدمات را کنترل کرد؟

وی با بیان اینکه تاثیر بنزین روی قیمت ها از ارز هم بیشتر و فوری است، بیان کرد: باید برای ما روشن شود با کدام اقدامات می توان قیمت سایر کالاها و خدمات را به طور دقیق کنترل کرد.

عضو فراکسیون امید گفت: این مردم نجیب هستند که علیه آشوب گران اعتراض می کنند و سوال ما این است که آیا این مردم ارزش ندارند امروز یک تصمیم اساسی برای کنترل قیمت کالاها و خدمات بگیریم؟

کد خبر 4780228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha