۲۵ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۰۹

عطایی در گفتگو با مهر:

تصمیمات برگزاری پلی آف حاصل تفکر جمعی است

تصمیمات برگزاری پلی آف حاصل تفکر جمعی است

سرمربی تیم والیبال کاله با بیان اینکه باید از تیم ملی حمایت کرد گفت: به خاطر تیم ملی تغییراتی در شیوه مسابقات لیگ به وجود آمد.

به گزارش خبرنگار مهر،  با توجه به تصمیم سازمان لیگ والیبال قرار بر این است تادر پایان دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر والیبال، ۸ تیم راهی پلی آف شوند که تیم های اول و دوم به طور مستقیم راهی مرحله نیمه نهایی می شوند و شش تیم دیگر (تیم های سوم تا هشتم در دو گروه سه تیمی تقسیم و با یکدیگر رقابت خواهند داشت).

در پایان تیم های اول هر گروه راهی مرحله نیمه نهایی می شوند تا باتیم های اول و دوم رقابت‌های دوره‌ای با یکدیگر رقابت و در نهایت تکلیف قهرمان لیگ برتر مشخص شود. همچنین تمامی مسابقات به میزبانی تهران برگزار می‌شود. 

بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تصمیم سازمان لیگ و برگزاری پلی آف در دو گروه گفت: با توجه به شرایط موجود، درست ترین حالت ممکن این بود که طبق روال عادی بازی‌ها برگزار شود و در پایان دور برگشت مرحله پلی آف برگزار و هر تیم از میزبانی خود استفاده کند اما به دلیل اینکه بحث رقابت‌های انتخابی المپیک مطرح است و تمام ارکان والیبال سعی بر این دارند تا تیم ملی جواز حضور در المپیک را کسب کند چنین شرایطی رقم خورد و وقفه ای طولانی در رقابت‌های لیگ پیش آمد.

سرمربی تیم والیبال کاله ادامه داد: تعطیلات ۵۰ روزه باعث شد تا فرصت کافی برای برگزاری مسابقات طبق روال عادی وجود نداشته باشد. از طرف دیگر به دلیل اینکه اواخر فروردین ماه مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در پیش است فدراسیون باید ۲۰ روز قبل قهرمان ایران را برای حضور در این مسابقات معرفی کند. به همین دلیل باید پلی آف خیلی زود برگزار می شد.

وی افزود: به همین دلیل فدراسیون باید هر چه سریعتر تکلیف نماینده ایران را مشخص کند و قرار شد از ۵ فروردین تا ۱۱-۱۰ فروردین مسابقات برگزار شود. این تصمیم حاصل یک تفکر جمعی بود و همه از آن راضی هستند.  

عطایی در ادامه درباره شرایط تیم کاله گفت: با بازیکنان حال حاضر مسابقات را ادامه خواهیم و برنامه خاصی برای جذب بازیکن نداریم. تمرینات پیگیری می‌شود تا خود را برای حضور در ادامه مسابقات مهیا کنیم.

سرمربی تیم والیبال کاله درباره شایعه های جدایی اش از این تیم نیز گفت: نمی خواهم وارد چنین فازهایی شوم. من با کاله قرارداد دارم. اصولا با این موضوع که در نیم فصل به تیم جدید بروم و تیم قبل از خود را رها کنم موافق نیستم.

کد خبر 4798612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha