۲۰ بهمن ۱۳۹۸، ۱۵:۳۰

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز:

خیرین در ساخت مدارس استثنایی کشور مشارکت می‌کنند

خیرین در ساخت مدارس استثنایی کشور مشارکت می‌کنند

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور در آیین خشت گذاری عملیات ساخت مجتمع آموزشی استثنایی سردار سلیمانی در شهرستان فشافویه از مشارکت خیرین در ساخت مدرسه برای دانش آموزان استثنایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر قفلی در آیین خشت‌گذاری و آغاز عملیات ساخت مجتمع آموزشی استثنایی سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، با اشاره به دغدغه‌هایی که این مجمع دارد، گفت: رئیس سازمان مدارس استثنایی کشور به ما گفتند که ٢١٠مدرسه استثنایی در سطح کشور کمبود داریم که خیرین در فرایند احداث این مدارس مشارکت خواهند کرد.

وی در ادامه اضافه کرد: رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تعهد دادند که ١۴ مدرسه اتیسم در استان‌های کشور ساخته خواهد شود و همچنین امسال با توجه به بودجه سازمان، مدارس نیمه‌کاره خیرین را به اتمام برسانند.

قفلی خاطرنشان کرد: ٢۴ هزار کلاس درس دولتی داریم نیمه‌کاره مانده است و باید با فراهم کردن امکانات مشکل ساخت و تکمیل این مدارس را برطرف کنیم.

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور با اشاره به حوادث سیل استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان، اظهار کرد: در این استان‌ها خیرین در طی دو هفته توافق‌نامه‌هایی را امضا کردند که معادل یک سال کاری ما بوده است.

وی در پایان گفت: ۴٠٠ مجمع خیرین ثبت‌شده در کشور داریم که مردم خیر می‌توانند در آن‌ها مشارکت کنند.

کد خبر 4848747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha