۲۱ فروردین ۱۳۹۹، ۱۱:۱۲

فرماندار شهرستان اهر:

سربازان گمنام امام زمان (عج) نقش کلیدی در تأمین امنیت مردم دارند

سربازان گمنام امام زمان (عج) نقش کلیدی در تأمین امنیت مردم دارند

اهر- فرماندار شهرستان اهر گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات نقش کلیدی در تأمین امنیت مردم دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، زاهد محمودی قبل از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با تبریک عید نیمه شعبان اظهار داشت: هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) شروع شده و بهترین فرصت برای قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای وزارت اطلاعات است که برای تأمین امنیت کشور جانانه دفاع می‌کنند.

وی افزود: سربازان گمنام پیش‌رو در تأمین امنیت جامعه هستند و در کنار وزارت اطلاعات، از نیروهای اطلاعاتی و امنیتی سپاه پاسداران، نیروهای مسلح و نیروی انتظامی نیز قدردانی می‌کنیم.

فرماندار شهرستان اهر بابیان اینکه سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات و ادارات تابعه استانی و شهرستانی در تأمین امنیت نقش کلیدی ایفا می‌کنند، گفت: امنیت شامل تمامی حوزه‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و … می‌شود و مقابله با اخلال‌گران، گروه‌های تروریستی و باندهای تولید و توزیع مواد مخدر و هر اقدامی که تهدید علیه امنیت مردم و جامعه محسوب می‌شود از وظایف نیروهای وزارت اطلاعات است.

محمودی تصریح کرد: نیروهای اداره اطلاعات در هر شرایطی تمامی تحرکات و فعالیت‌هایی که می‌تواند منجر به خدشه‌دار شدن امنیت مردم شود را با دقت و حساسیت رصد کرده و در صورت نیاز وارد عمل می‌شود، اما به دلیل گمنام واقع شدن، اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) آن‌طور که باید و شاید نمی‌تواند برای مردم قابل لمس کرد.

وی، مقابله با قاچاق کالا و ارز، رصد فضای مجازی، شناسایی و برخورد با اخلال‌گران نظام اقتصادی را از وظایف اداره اطلاعات شهرستان اهر برشمرد و گفت: امنیتی که امروز شاهد آن هستیم بدون تلاش نیروهای امنیتی و اطلاعاتی میسر نمی‌شد و حتی این سربازان گمنام امنیت اقتصادی، سرمایه‌گذاران و کارآفرینان را نیز تأمین می‌کنند. در این میان نمی‌توان واحد تولیدی و صنعتی را پیدا کرد که بگویند به خاطر نبود امنیت از فعالیت دست برداشته‌اند.

کد خبر 4896246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha