۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۵۹

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خوسف خبر داد:

اعزام تیم سلامت به مناطق محروم خوسف / «کلاته باغ» پذیرای کاروان

اعزام تیم سلامت به مناطق محروم خوسف / «کلاته باغ» پذیرای کاروان

بیرجند- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خوسف از اعزام کاروان سلامت به مناطق محروم شهرستان خبرداد و گفت: ۳۰ نفر از روستاییان در «کلاته باغ» توسط کاروان ویزیت شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ولی زاده پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به عمده برنامه‌های هفته هلال در خوسف بیان کرد: به همین مناسبت، جمعی از داوطلبان و پرسنل جمعیت هلال احمر در قالب کاروان سلامت به مناطق محروم شهرستان اعزام شدند.

وی «کلاته باغ» را از جمله روستاهای هدف این کاروان عنوان کرد و گفت: این منطقه محروم یکی از روستاهای دهستان خور بوده که در کیلومتر ۸۵ شهر خوسف واقع شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خوسف با اشاره به مشکلات درمانی و بهداشتی روستا بیان کرد: نبود پزشک در کلاته باغ از جمله مشکلاتی بوده که روستاییان را رنج می‌دهد.

ولی زاده دسترسی آسان روستاییان به پزشک را از جمله اهداف اعزام کاروان سلامت به این روستا دانست و افزود: ۳۰ نفر از روستاییان توسط اعضای این تیم ویزیت شدند.

وی ادامه داد: همچنین کاروان‌های سلامت در راستای اهداف بشردوستانه هلال احمر به منظور کمک به سطح سلامت مناطق کم برخوردار و ایجاد مشارکت مؤثر دربین داوطلبان به مناطق اعزام می‌شوند.

ولی زاده ویزیت و داروی رایگان بیماران، سنجش فشارخون و تب سنجی را از جمله فعالیت‌های کاروان دانست و گفت: این تیم متشکل از یک پزشک داوطلب، دو داوطلب و یک پرسنل بوده است.

کد خبر 4927522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha