۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۳۶

وعده افتتاح تا سال ۱۴۰۰؛

خرم‌آباد - «دلهره» - کوهدشت/ جاده‌ای که به رهگذرانش امان نمی‌دهد!

خرم‌آباد - «دلهره» - کوهدشت/ جاده‌ای که به رهگذرانش امان نمی‌دهد!

خرم‌آباد- مسیر پیچ‌درپیچ آن مسافرانش را به دلهره می‌اندازد، جاده‌ای که به رهگذرانش امان نمی‌دهد، این حکایت محور خرم‌آباد - کوهدشت است تا همچنان چشم به راه چهارخطه شدن بماند.

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: عملیات اجرایی پروژه چهارخطه خرم‌آباد - کوهدشت با تخمین اعتبار ۷۰ میلیارد تومان در سال ۸۳ آغاز و قرار شد سال ۹۰ تمام شود، سال ۹۰ هم تمام شد و با گذشت حدود نه سال از وعده مسئولان برای افتتاح، جاده همچنان روی دست خود مانده بود تا همچنان قربانیان خود را تحویل دهد.

جاده‌ای که به رهگذران خود امان نمی‌دهد

جاده کوهدشت - خرم‌آباد تنها راه ارتباط نزدیکی است که کوهدشت را به مرکز استان می‌رساند اما این راه، هنوز هم همچون سال‌های گذشته به رهگذران خود امان نمی‌دهد و از قربانی کردن آن‌ها در کمرهای باریک خود کوتاه نیامده است.

خرم آباد - «دلهره» - کوهدشت؛ جاده ۸۵ کیلومتری مسافرانش را می‌بلعد

مردم این دو شهر چشم‌به‌راه تلاش بیشتر مسئولان مربوطه‌اند شاید با تسریع عملیات چهار خطه کردنش، روند مرگ و میر و وقوع تصادفات در این محور کاهش پیدا کند.

وقوع تصادفات فراوان در جاده خرم‌آباد- کوهدشت

یکی از رانندگان این مسیر با بیان اینکه بین سه تا چهار روز یک بار ما در این مسیر شاهد وقوع یک تصادف هستیم، اظهار داشت: این جاده به هیچ عنوان استاندارد نیست و خطرناک است.

وی با اشاره به پیچ‌های فراوان موجود در این جاده، عنوان کرد: رانندگان این مسیر دیگر از این وضعیت و وقوع تصادفات فراوان در آن به تنگ آمده‌اند.

یکی دیگر از رانندگان این مسیر با تاکید بر اینکه من با چشم خودم بالای ۱۰۰ تصادفات را در این جاده دیده‌ام، تصریح کرد: این جاده خیلی باریک است و هر روز شاهد وقوع تصادفات در آن هستیم.

وی، گفت: خیلی از جوانان در تصادفات این جاده جان خود را از دست دادند و «پرپر» شدند.

وعده‌ای برای ۱۴۰۰

رضا خالقی مدیرکل راه و شهرسازی لرستان در این رابطه، اظهار داشت: با بهره برداری از قطعه دوم پروژه چهارخطه خرم آباد- کوهدشت به طول ۸.۶ کیلومتر تا هفته دولت، کل مسیری که زیر بار ترافیک به صورت چهارخطه می‌رود به ۷۴ کیلومتر خواهد رسید.

وی، عنوان کرد: با افتتاح این ۸.۶ کیلومتر در هفته دولت، پیشرفت کل پروژه به ۹۴ درصد خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با اشاره به اجرای واریانت منطقه «چنار» در این مسیر به طول ۴.۷ کیلومتر، افزود: این واریانت از حدود یک ماه گذشته با پیمانکار جدید، عملیات اجرایی آن شروع شده است.

خالقی، گفت: امیدواریم با تأمین اعتبار مناسب تا پایان سال ۱۴۰۰ کل مسیر ۸۶ کیلومتری خرم آباد به سمت کوهدشت به صورت چهارخطه زیر بار ترافیک برود.

کد خبر 4949250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
      0 0
      ایران خودرو وسایپا وراه وشهر سازی قاتلین مردم در جاده ها هستند
    • ناصربهادری IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
      0 0
      باسلام ،مشکل هم جادهاست هم خودروها همچنین بیشترین رانندگانیکه مبادرت به سفربرای مسافرکشی وغیره ازجاده کوهدشت خرم آباداستفاده میکنن مجرب نیستند ودرصدبیشترین آمارتصادفات همینهاست که بیان شدخودروها خیلی