۲ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۳۸

نماینده دشتی و تنگستان در مجلس:

لزوم رفع مشکلات صیادان و ملوانان/ فعالیت‌های دریایی رونق می‌گیرد

لزوم رفع مشکلات صیادان و ملوانان/ فعالیت‌های دریایی رونق می‌گیرد

بوشهر - نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم رفع مشکلات صیادان و ملوانان گفت: تقویت زیرساخت‌های کشاورزی دشتی و تنگستان با جدیت دنبال می‌شود.

غلامحسین کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دشتی و تنگستان دارای ظرفیت‌های بسیار مهم و بزرگی هستند که از این ظرفیت‌ها باید برای توسعه اشتغال و جهش تولید به خوبی استفاده شود.

وی بر لزوم تلاش همه مسئولان برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم تاکید کرد و ادامه داد: مسائل معیشتی و اقتصادی و اشتغال از مهمترین دغدغه‌های مردم است که باید به جد مد نظر قرار گیرد.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم استفاده از راهکارهای مناسب برای بهبود وضعیت اشتغال جوانان در دشتی و تنگستان بیان کرد: فرصت‌های اشتغال‌زایی منطقه باید شناسایی شده و مورد استفاده قرار گیرد.

وی بهره‌گیری از فرصت پارس جنوبی برای اشتغال جوانان استان بوشهر را ضروری دانست و بیان کرد: فعال سازی صنایع راکد و غیرفعال منطقه از دیگر موضوعاتی است که باید به منظور بهبود وضعیت اشتغال و توسعه تولید مد نظر قرار گیرد.

کرمی از دیگر برنامه‌ها به توسعه فعالیت‌های صید و صیادی، مسافرت‌های دریایی، حل مشکلات ته لنجی ملوانان اشاره کرد و ادامه داد: کشاورزی از ظرفیت‌های مهم دشتی و تنگستان است که بهبود زیرساخت‌ها در این حوزه را با جدیت دنبال می‌کنیم.

وی مبارزه با فساد را ضروری خواند ادامه داد: نظارت یکی از وظایف مهم مجلس است که نظارت، توسعه عدالت اجتماعی و مبارزه با فساد از وظایف اصلی مجلس محسوب می‌شود.

کد خبر 4955223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha