۲۳ تیر ۱۳۹۹، ۲۰:۳۳

استاندار تهران خبر داد؛

پلمب ۱۰ مرکز تجاری پرتجمع پایتخت در صورت رعایت نکردن پروتکل ها

پلمب ۱۰ مرکز تجاری پرتجمع پایتخت در صورت رعایت نکردن پروتکل ها

تهران- استاندار تهران با اشاره به روند صعودی بستری شدگان گفت: ۱۰ مرکز تجاری پرتجمع پایتخت با وجود اخطارها در صورت رعایت نکردن پروتکل ها و فاصله اجتماعی پلمب خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسن بندپی در حاشیه بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۳ پروژه آب و فاضلاب استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متأسفانه در ۱۰ روز گذشته بستری شدگان در بخش‌های عادی و ویژه به شکل چشمگیری روند صعودی داشته است که چاره‌ای جز افزایش نظارت‌ها بر بازگشایی‌ها نداریم.

محسنی بندپی افزود: حمل ونقل عمومی یکی از کانون‌های انتشار بیماری کرونا است و ضعف این ناوگان مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده بنابراین خواهش ما از عزیزان شورای شهر این است که نسبت به ساماندهی طرح ترافیک و ناوگان حمل و نقل عمومی اقدام کنند.

استاندار تهران گفنت: در ستاد کرونا تصمیم گرفته شده که تمامی تالارها چه برای مراسم عزا و چه عروسی تعطیل شود، و علاوه بر این اماکن، در هیچ مسجدی مراسم ترحیم برگزار نخواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز به ۱۰ مرکز تجمع و مراجعه مردم که رعایت فاصله گذاری اجتماعی نمی‌شود برای آخرین بار تذکر داده شده عنوان داشت: در صورت عدم رعایت، نسبت به پلمب این مراکز اقدام خواهیم کرد.

محسنی بندپی اظهار داشت: مجتمع‌های تجاری از مهم‌ترین مراکزی عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی است و دانشگاه‌های تهران و شهید بهشتی لیست این مراکز را به ما ارائه داده‌اند که در صورت تداوم پلمب خواهند شد.

کد خبر 4973364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha