۲۴ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۱۷

فرمانده سپاه خراسان شمالی:

طرح جامع محرومیت‌زدایی خراسان شمالی آماده شد

طرح جامع محرومیت‌زدایی خراسان شمالی آماده شد

بجنورد- فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی از آماده شدن طرح جامع محرومیت‌زدایی استان خبر داد و بیان داشت: برش استانی این طرح آماده شده که با جزئیات منتشر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ابوالقاسم چمن صبح امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان شمالی که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد با اشاره به شکل‌گیری بسیج سازندگی در سال ۷۹ اظهار کرد: پس از این اتفاق نقش آفرینی گروه‌های جهادی در کشور پررنگ‌تر شد و جوانان کشور خدمات شایسته‌ای به مردم ارائه دادند.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی از آماده شدن طرح جامع محرومیت‌زدایی استان خبر داد و بیان داشت: برش استانی این طرح آماده شده است که با جزئیات منتشر خواهد شد.

وی طرح‌های محرومیت‌زدایی خراسان شمالی را در پنج محور عنوان کرد و افزود: حوزه‌های آب‌رسانی با اولویت آب شرب روستایی، راه روستایی، کشاورزی، محلات کرامت و حاشیه‌نشین استان و حوزه زیرساخت و اشتغال این پنج محور را شامل می‌شود.

سردار ابوالقاسم چمن مشکل آب شرب روستایی استان را جدی عنوان کرد و بیان داشت: راه‌های روستایی استان نیازمند توسعه هستند لذا می‌طلبد مدیران به این امر اهمیت دهند.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی بهترین کار را خدمت‌رسانی به مردم توصیف کرد و تصریح کرد: با اجرای طرح جامع محرومیت‌زدایی خدمات مناسبی به مردم ارائه می‌شود.

وی در انتها گفت: برای اجرای این طرح در استان ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه برآورد شده است که با مشارکت سپاه و استانداری این بودجه تأمین خواهد شد.

کد خبر 4973741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha