۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۱۴

با گذشت پنج ماه از شیوع ویروس کرونا

هشدارهای کرونایی صداوسیمای مرکز بوشهر از مرز ۱۰۰ هزار دقیقه گذشت

هشدارهای کرونایی صداوسیمای مرکز بوشهر از مرز ۱۰۰ هزار دقیقه گذشت

بوشهر - مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر گفت: ۱۰۰ هزار دقیقه برنامه رادیویی، تلویزیونی، خبری و فضای مجازی، در گستره استانی، ملی و فراملی درباره کرونا پخش‌شده است.

سید حسین ناظر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: درباره کرونا ۵۱ هزار دقیقه در حوزه برنامه‌های رادیویی و رادیو نما، ٣٣ هزار دقیقه در حوزه برنامه‌های تلویزیونی و سامانه زیرنویس، ١۴ هزار دقیقه در حوزه‌های خبر و اطلاع‌رسانی و دو هزار دقیقه در حوزه فضای مجازی تولید و پخش‌شده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حریم سلامت و ایثارگری کارکنان بهداشت و درمان و طلب مغفرت برای درگذشتگان ویروس کرونا گفت: این مرکز برای ثبت این وقایع چهار مستند تلویزیونی که دو مستند ساخته‌شده و دو مستند دیگر، در دست تولید است و ده‌ها مستند رادیویی خبری و فضای مجازی و ویژه‌برنامه رادیویی و تلویزیونی "ساعت سلامت" تدارک دیده است.

ناظر افزود: سه مرحله رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه و کمک‌رسانی مردم نوع‌دوست استان بوشهر، به صورت زنده از شبکه‌های سراسری و بین‌المللی پخش‌شده است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر خاطرنشان کرد: در پنج ماه شیوع کرونا مصوبات بیش از پنجاه جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا و شورای طرح و برنامه و هیئت‌های اندیشه ورز استانی به برنامه‌سازی تبدیل‌شده که اطلاع‌رسانی، آموزش و امیدآفرینی، شادی و نشاط محور آن‌ها بوده است.

کد خبر 4982644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha