۱۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۳۳

معاون علوم پزشکی شیراز اعلام کرد:

۱۳ نفر دیگر در استان فارس به دلیل کرونا جان خود را از دست دادند

۱۳ نفر دیگر در استان فارس به دلیل کرونا جان خود را از دست دادند

شیراز - معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: طی ٢۴ ساعت گذشته ١٣ هم استانی به علت کرونا فوت شده و مجموع فوتی‌های کرونا استان به ۵۵٩ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرسول همتی ظهر سه شنبه در کارگروه مدیریت کرونا در فارس با اعلام آخرین آمارهای مربوط به بیماری کووید ۱۹ در استان، گفت: از ابتدای شیوع کروناویروس در استان فارس بیش از ٢٢٠ هزار نفر از مردم استان مورد آزمایش تخصصی کووید ۱۹ قرار گرفته‌اند که تا امروز، ۳۴ هزار و ۴۵٣ مورد مبتلای قطعی شناسایی شده است.

وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، ١٣ هم استانی را بر اثر ابتلاء به بیماری کووید ۱۹ از دست دادیم که جمع جان باختگان کرونا در فارس به ۵۵٩ نفر رسید.

همتی بیان کرد: بر اساس آخرین آمارها، هم اکنون ٩١١ بیمار کووید ۱۹ در بیمارستان‌های فارس بستری هستند و ۱۰۱ بیمار نیز به دلیل وخامت شرایط در بخش‌های مراقبت ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند.

وی تاکید کرد: ٣ درصد از بیماران کرونا در استان فارس دارای سنی کمتر از ١٠ سال هستند و ٧٠ درصد از بیماران دارای سن ١٠ الی ۵٠ سال هستند این در حالی است که ٢٧ درصد از بیماران استان بیش از ۵٠ سال سن داشته‌اند که در این طبقه بندی سنی بالغ بر ٨۴ درصد فوت ثبت شده است.

او ادامه داد: ۵٧ درصد از بیماران کرونا در فارس از مردان و ۴٣ درصد نیز از زنان هستند که در طبقه بندی مردان ۶٢ درصد فوت و در زنان ٣٨ درصد فوت به ثبت رسیده است.

کد خبر 4990648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha