۲۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۵۷

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام خبر داد؛

فعالیت ۵۰ مرکز نیکوکاری در استان ایلام

فعالیت ۵۰ مرکز نیکوکاری در استان ایلام

ایلام-مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: هم اکنون بیش از ۵۰ مرکز نیکوکاری در این استان در راستای خدمت به نیازمندان در حال فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، قنبر موسی نژاد ظهر چهارشنبه در دیدار با مسئول دفتر حوزه نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور ایلام بیان کرد: بر اساس مفاد اساسنامه جدید کمیته امداد امام خمینی «ره» که در سال ۱۳۹۴ به تأیید مقام معظم رهبری رسیده است مردمی کردن فعالیت‌های کمیته امداد و ارتباط بیشتر با موسسات خیریه یکی از برنامه‌ها و مأموریت‌های مهم این نهاد است.

وی افزود: راه اندازی مراکز نیکوکاری با همکاری خیرین نیکوکار توسط این نهاد در سال‌های اخیر در همین راستا بوده و تلاش ما این است، در جاهایی که چنین ظرفیتی وجود داشته باشد نسبت به راه اندازی مراکز جدید نیکوکاری اقدام کنیم و از همکاری خیرین نیکوکار در این زمینه استقبال می‌کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: از آنجایی که فعالیت مراکز نیکوکاری علاوه بر رویکرد خدمت رسانی و محرومیت زدایی یک نوع فعالیت معنوی نیز به حساب می‌آید به همین خاطر این مراکز با محوریت مساجد و مراکز مذهبی و علمی راه اندازی می‌شوند و ما از آمادگی دانشگاه پیام نور ایلام برای راه اندازی مرکز نیکوکاری استقبال کرده و تلاش می‌کنیم مرکز نیکوکاری دانشگاه پیام نور ایلام در آینده نزدیک راه اندازی شود.

موسی نژاد در ادامه افزود: اگرچه مراکز نیکوکاری وابسته به کمیته امداد هستند اما مدیریت کامل آنها بر عهده مسئولان این مراکز بوده و در زمینه شناسایی افراد خیر و دریافت کمک از آنان و نیز در زمینه شناسایی نیازمندان و توزیع کمک در بین آنها دارای اختیارات کامل هستند.

کد خبر 4997193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha