۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۷:۲۶

در دومین روز هفته دولت؛

۸ پروژه با اعتباری افزون بر ۳۵۰ میلیارد ریال در بهار افتتاح شد

۸ پروژه با اعتباری افزون بر ۳۵۰ میلیارد ریال در بهار افتتاح شد

همدان - همزمان با دومین روز هفته دولت ۸ پروژه با اعتباری افزون بر ۳۵۰ میلیارد ریال در شهرستان بهار افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با دومین روز هفته دولت و با حضور سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری همدان، فرماندار بهار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی هشت پروژه در شهرستان بهار با اعتباری افزون بر ۳۵ میلیارد تومان افتتاح شد.

پارک فجر شهر بهار در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع بااعتباری افزون بر سه میلیارد ریال و همزمان دیوار کشی محوطه آرامستان، رفروژ بلوار کشاورز، جدول گذاری و پیاده رو سازی با اعتباری افزون بر هشت میلیارد ریال همزمان افتتاح شد.

نماد شهدای شهر صالح آباد با ارتفاع ۱۰ متر و شعاع پنج متر و اجرای سازه فولادی، محوطه سازی، پیاده رو سازی، نصب روشنایی با اعتباری افزون بر ۹ میلیارد و ۶۴۵ میلیون ریال نیز افتتاح شد.

افتتاح پنج پروژه شامل پیاده رو سازی، سرویس بهداشتی، زیر سازی و آسفالت معابر با اعتباری بالغ بر ۸۵ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های افتتاح شده امروز در بهار بود.

آموزشگاه فاطمه الزهرا شهر صالح آباد نیز در زمینی به مساحت دوهزار متر مربع و زیر بنای یک هزار و ۵۲ متر مربع با ۱۳ اتاق و کلاس و اعتباری افزون بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات تخریب و بازسازی اداره کل نوسازی استان به بهره برداری رسید.

واحد تولیدی و بسته بندی ادویه و خشکبار، قند و شکر و قهوه در زمینی به مساحت ۲۹۰۰ متر مربع و زیر بنای یک هزار و ۱۵۹ متر با تولید سالانه یک هزار و ۷۱۵ تن با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل آورده شخصی با اشتغالزایی ۶۰ نفر نیز به بهره برداری رسید.

در ادامه مرکز خدمات غیر دولتی شرکت تعاونی سیب زمینی کاران شهرستان بهار در ساختمانی به مساحت ۳۰۰ متر مربع با اعتباری افزون بر پنج میلیارد ریال با هدف ارائه خدمات عمومی وتخصصی بهتر به بخش کشاورزی برای ارتقای بهره وری تولید افتتاح شد.

بوستان مادر به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع با یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان هزینه و همزمان پروژه آسفالت معابر، زیرسازی معابر، جدول گذاری و پوشش کانال احداث ساختمان غسالخانه و احداث مجتمع فرهنگی آموزشی بانوان با ۱۲ میلیارد و ۲۰۵ میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی شهرداری افتتاح و به بهره برداری رسید..

کد خبر 5006804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha