۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۵۳

با حضور معاون رئیس جمهور؛

۲۳۳ طرح و پروژه قابل افتتاح و کلنگ زنی در استان ایلام رونمایی شد

۲۳۳ طرح و پروژه قابل افتتاح و کلنگ زنی در استان ایلام رونمایی شد

ایلام-با حضور معاون رئیس جمهور، ۲۳۳ طرح و پروژه قابل افتتاح و کلنگ زنی در استان ایلام رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز دوشنبه با حضور سعید اوحدی معاون رئیس جمهوری، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام، فلاحی و بسطامی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان استانی از ۲۳۳ طرح و پروژه قابل افتتاح و کلنگ زنی هفته دولت در استان ایلام رونمایی شد.

استاندار ایلام با اشاره به رونمایی از ۲۳۳ طرح و پروژه قابل افتتاح و کلنگ زنی هفته دولت در استان، گفت: برای این میزان طرح و پروژه بالغ بر ۳۷۲ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که برای بیش از یک هزار نفر در حین اجر و ۷۶۶ نفر به صورت دائم اشتغال ایجاد می‌کند.

قاسم سلیمانی دشتکی با اشاره به این مهم که طرح‌ها و پروژه‌های بسیاری در استان برای افتتاح و بهره‌برداری داریم، گفت: تاکنون در ۳ نوبت و به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس‌جمهور بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه افتتاح و یا شروع بکار شده است.

وی ادامه داد: تا آخر پاییز نیز چند مورد دیگر افتتاحیه مهم در حوزه‌های مختلف با حضور رئیس جمهور خواهیم داشت.

وی افزود: جمع اعتباری که برای افتتاحیه‌ها و بهره‌برداری ها در استان در سال‌جاری صورت گرفته بالای ۳۳ هزار میلیارد تومان است که تاکنون از این میزان بالای ۱۳ هزار میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

سلیمانی دشتکی بیان کرد: بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان دیگر نیز در انتظار بهره‌برداری و افتتاح هستند که بیشتر آن به حوزه نفت و گاز و پتروشیمی و صنعت و … اختصاص دارد.

کد خبر 5007377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha