۳۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۵۶

مهلت فدراسیون تنیس روی میز برای پرداخت ورودیه ۴۴ میلیونی لیگ برتر

مهلت فدراسیون تنیس روی میز برای پرداخت ورودیه ۴۴ میلیونی لیگ برتر

طبق آیین‌نامه مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز و مهلت تعیین شده از سوی فدراسیون، تیم‌های متقاضی حضور در این رقابت‌ها تا ۲۰ مهرماه برای پرداخت ورودیه فرصت دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، از سوی فدراسیون تنیس روی میز مبلغ ۴۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به عنوان ورودیه و تامین هزینه های مربوط به برگزاری بیست و نهمین دوره رقابت های لیگ برتر باشگاه‌های کشور تعیین شده است.

این مبلغ باید تا ۲۰ مهرماه توسط تیم ها به حساب فدراسیون تنیس روی میز واریز شود. همچنین طبق آیین نامه ابلاغی، تیم ها موظف هستند ۲۰ درصد قرارداد بازیکنان خود را هم به فدراسیون پرداخت کنند. طبق آنچه در آیین نامه ابلاغی به تیم ها بر آن تاکید شده است، این مبلغ (۲۰ درصد قرارداد بازیکنان) باید تا مرحله دوم مقدماتی به حساب فدراسیون واریز شود.

فصل جدید لیگ برتر تنیس روی میز از آبان ماه آغاز می شود. این رقابت ها در دو مرحله مقدماتی و پلی آف برگزار می شود. رقابت های مقدماتی به صورت متمرکز در سه مرحله برگزار خواهد شد. چهار تیم برتر این مرحله هم برگزارکننده دیدارهای پلی آف خواهند بود.

همچنین طبق آیین نامه ای که در اختیار تیم ها قرار داده شده، هر یک از تیم های شرکت کننده در لیگ برتر مجاز به معرفی ۱۲ بازیکن و اعضای کادر فنی شامل سرمربی، یک مربی، یک سرپرست و یک مدیر فنی هستند. معرفی دو بازیکن خارجی در این ترکیب هم بلامانع است.

از دیگر موارد قابل توجه ذکر شده در آیین نامه مربوط به جریمه در نظر گرفته شده برای بازیکنان خاطی است. بر این اساس اگر بازیکنی در طول مسابقات سه بار کارت زرد بگیرد مبلغ ۷ میلیون ریال جریمه می شود که باید ظرف مدت زمان یک هفته به حساب فدراسیون واریز شود.

کد خبر 5029227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha