۳ مهر ۱۳۹۹، ۸:۰۸

رئیس دانشگاه ایلام:

دانشگاه های ایلام صاحب مراکز نیکوکاری می شوند

دانشگاه های ایلام صاحب مراکز نیکوکاری می شوند

ایلام-رئیس دانشگاه ایلام با اشاره به اینکه دانشگاه های ایلام صاحب مراکز نیکوکاری می شوند، گفت: برای کمک به نیازمندان باید روش های جدید را بکارگیری کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی اکبری عصر چهارشنبه در نشست هماهنگی ایجاد مراکز نیکوکاری دانشگاهیان استان ایلام که به میزبانی دانشگاه ایلام برگزار شد، اظهار کرد: راه اندازی مراکز نیکوکاری در مراکز علمی و دانشگاهی استان که با همکاری کمیته امداد صورت می‌گیرد با هدف هماهنگی بیشتر در کمک به نیازمندان و در راستای عمل کردن به وظیفه اجتماعی دانشگاهیان است.

وی با بیان اینکه کمک به قشر نیازمند جامعه همواره به عنوان یک وظیفه و فرهنگ در بین مجموعه دانشگاهی استان سابقه خوبی دارد، تصریح کرد: با راه اندازی مراکز نیکوکاری چنین کمک‌هایی متمرکز و هدفمند می‌شود.

رئیس دانشگاه ایلام تصریح کرد: دانشگاه ایلام و دیگر مراکز دانشگاهی استان در گذشته در عمل به وظیفه اجتماعی خود در رویدادها و حوادثی مثل سیل، زلزله، آتش سوزی جنگل‌ها، اربعین و بیماری کرونا با همبستگی کم نظیری و علی رغم داشتن دیدگاه‌ها و نگاه‌های متفاوت، مشارکت جدی داشته‌اند.

علی اکبری با اشاره به اینکه امروزه مشکلات اقتصادی و شرایط کنونی زندگی مردم را سخت‌تر کرده است، افزود: چنین شرایطی شناسایی افراد نیازمند را آسان‌تر و در دسترس همگان قرار داده است.

وی با بیان اینکه برای کمک به نیازمندان باید راه‌های گوناگون را در نظر بگیریم و از ابزارهای جدید استفاده کنیم، ادامه داد: برای شرایط و مشکلات امروز جامعه باید پاسخ‌های امروزی را جستجو کنیم و راه‌های جدید را برای کاستن از مشکلات نیازمندان بکارگیری کنیم.

علی اکبری با تقدیر از خدمات کمیته امداد و فراهم کردن زمینه راه اندازی مراکز نیکوکاری در مناطق مختلف استان، افزود: خدمات کمیته امداد و کارکردهای این نهاد امروزه نمود بارزی در جامعه دارد و برای همگان قابل درک کرد.

کد خبر 5031704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha