۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۶:۱۹

در واکنش به سخنان ترامپ پیرامون عدم انتقال مسالمت‌آمیز قدرت؛

بایدن: ما در چه کشوری زندگی می‌کنیم؟

بایدن: ما در چه کشوری زندگی می‌کنیم؟

نامزد حزب دموکرات آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰، به اظهارات رئیس جمهور فعلی این کشور در خصوص عدم انتقال مسالمت‌آمیز قدرت در صورت شکست در انتخابات واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه ایندیپندنت، «جو بایدن» نامزد دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا امروز پنجشنبه در واکنش به سخنان رئیس جمهور کشورش پیرامون عدم انتقال مسالمت‌آمیز قدرت در صورت شکست در انتخابات، این اظهارات را محکوم کرد.

نامزد دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا در این خصوص گفت: برایم خنده دار است. ببینید، او نامعقول‌ترین حرف‌ها را به زبان می‌آورد. نمی‌دانم در این باره چه بگویم اما (این حرف‌های ترامپ) من را غافلگیر نمی‌کند.

گفتنی است، ترامپ پیشتر در پاسخ به پرسشی در خصوص اینکه آیا به انتقال صلح‌آمیز قدرت متعهد می‌شود، بار دیگر رأی‌گیری پُستی را هدف انتقاد قرار داده و گفت: من در مورد برگه‌های رأی صراحتاً شکایت کرده‌ام. آنها فاجعه هستند.

وی ادامه داد: برگه‌های رأی را کنار بگذارید و نه یک انتقال قدرت، بلکه ادامه بسیار صلح‌آمیز قدرت خواهید داشت.

کد خبر 5032102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
      0 0
      اظهارات عجیب و غیر قانونی آقای ترامپ در تاریخ معاصر دیپلماتیک آمریکا و شاید جهان بی نظیر است، خوب میشود اگر رسانه ملی برای مخاطب ایرانی که دسترسی به رسانه ها آمریکا ندارند اظهارت عجیب ایشان را پخش کند
    • آرش IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
      1 0
      بایدن شما در کشوری زندگی می کنید که حقوق بشر هرگز درآن رعایت نشده ونمی شود ،،جنایتکارترین ،،،دردترین ،،جنگ طلب ترین وغیره انسانی ترین سران در کشور تو رخ می دهد ،،،،،