۷ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۵

دادستان بوشهر خبر داد؛

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بوشهر دستگیر شد

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بوشهر دستگیر شد

بوشهر - دادستان عمومی و انقلاب بوشهر گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده تخلفات مالی شهرداری بوشهر، سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بوشهر دستگیر شد.

علی حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: رسیدگی به پرونده تخلفات مالی شهرداری بوشهر همچنان ادامه دارد و تاکنون ۱۹ نفر از کارکنان شهرداری و اعضای شورای شهر بوشهر دستگیر شده‌اند.

وی از دستگیری سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بوشهر خبر داد و افزود: چهار نفر از اعضای شورای شهر بوشهر نیز در این پرونده دستگیر شده‌اند.

دادستان بوشهر با اشاره به دستگیری ۱۳ نفر از کارکنان شهرداری و یک پیمانکار با همکاری کارکنان اداره کل اطلاعات استان بوشهر خاطرنشان کرد: آخرین بازداشتی در این پرونده سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بوشهر بوده است.

حسن‌پور افزود: متهمان پرونده تخلف در شهرداری بوشهر با دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای عمومی و انقلاب بوشهر دستگیر شده‌اند و پرونده آنها در شعبه هفتم دادسرای عمومی و انقلاب بوشهر رسیدگی می‌شود.

وی بیان کرد: سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بوشهر برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره کل اطلاعات استان بوشهر قرار گرفته است.‌

کد خبر 5034883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha