۶ آبان ۱۳۹۹، ۱۴:۳۷

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک خبر داد:

پلمب ۱۴ قلیان سرا در اندیمشک

پلمب ۱۴ قلیان سرا در اندیمشک

اندیمشک- مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: ۱۴ قلیان سرای فعال به دلیل رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شهرستان اندیمشک پلمب شدند.

عبدالرحمن روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به روند افزایشی شیوع ویروس کرونا در شهرستان اندیمشک، اظهار کرد: نظارت بر واحدهای صنفی برای حفظ سلامت جامعه است و همه مکلف به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی هستند.

وی افزود: در بازدید شبانه گروه بهداشتی این شبکه، با حکم دادستانی و با حضور عوامل پلیس اماکن نیروی انتظامی شهرستان اندیمشک ۱۴ واحدهای صنفی متخلف شناسایی شده و در یک طرح ضربتی از ادامه فعالیت آنها جلوگیری و پلمب شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: شهروندان باید با توجه به شرایط بحرانی بیماری کرونا و وضعیت این بیماری در شهرستان اندیمشک، برای حفظ سلامت خود و بستگان و نیز قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا از حضور فرزندان خود در اماکن عمومی به ویژه قلیان سراها جلوگیری کنند.

وی تصریح کرد: بازرسان و ناظران مرکز بهداشت شهرستان اندیمشک از برخی واحدهای صنفی دیگر از جمله رستوران‌ها، نانوایی‌ها، دفاتر پیشخوان، جایگاه‌های سوخت و واحدهای صنفی روزانه برای رعایت کردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی بازدید می‌کنند.

روحانی به سامانه ۱۹۰ اشاره کرد و گفت: از شهروندان درخواست می‌شود تا هر گونه تخلف بهداشتی از جمله رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی را از طریق سامانه وزارت بهداشت مراتب گزارش دهند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک با تأکید بر تشدید نظارت بر اصناف، عنوان کرد: در صورت رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی، واحدهای صنفی متخلف پلمب می‌شوند.

کد خبر 5057633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha