۴ آذر ۱۳۹۹، ۹:۱۴

معاون تبلیغات اسلامی گلستان:

سردار سلیمانی در نظام واره اسلام ناب الگوی ماندگار و همیشگی است

سردار سلیمانی در نظام واره اسلام ناب الگوی ماندگار و همیشگی است

گرگان- معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: سردار سلیمانی در نظام واره اسلام ناب یک الگوی ماندگار و همیشگی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا دیلمی صبح سه شنبه در کارگروه استانی عملیات فرهنگی اجتماعی شهید سردار سلیمانی اظهارکرد: سردار سلیمانی در نظام واره اسلام ناب یک الگوی ماندگار و همیشگی است و سیر زندگی او در امتداد سیاسی اجتماعی و بر محور توحید بود.

دیلمی گفت: لبیک به امر حضرت آقا پیرامون تداوم نقش آفرینی مردم در مبارزه با کرونا، مقابله با جنگ روانی دشمن با محوریت مباحث اقتصادی و معیشتی، لزوم تداوم رزمایش همدلی و مواسات و جمع آوری مردمی کمک‌های مومنانه، زمینه سازی مشارکت حداکثری مردمی در صیانت از دستاورهای انقلای اسلامی، نشر مؤلفه‌های ماندگار مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از جمله مباحث و ضرورت‌هایی است که در این عملیات به آن پرداخته خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان اضافه کرد: در جنگ رسانه‌ای تمام عیار دشمن، هدف، ناامیدی و ایجاد شکاف در جامعه با هدف قرار دادن بحث معیشت و اقتصاد و مباحث فرهنگی و عقیدتی است.

وی در ادامه به تشریح رویکرد برخی از کارگروه‌های عملیاتی این طرح پرداخت و به برخی از مؤلفه‌های ماندگار این شهید والامقام اشاره کرد و افزود: سردار سلیمانی دلداده مکتب امامین انقلاب اسلامی بود او خود به معنای حقیقی کلمه یک سرباز ولایت می‌دانست، در وصیت نامه‌اش سفارش می‌کند که او را مانند دیگر شهدا دفن کنند، سنگ قبر متمایز نداشته باشد و روی قبرش فقط یک جمله «سرباز قاسم سلیمانی» نوشته شود.

دیلمی بیان کرد: توجه به دعا، توسل و استغفار، استغاثه عمومی، تمرکز بر امیدبخشی به آحاد جامعه، ترویج همدلی و خدمت رسانی، حفظ و تقویت وحدت و همبستگی ملی، از مقوله‌هایی است که باید در جهت رشد وتعانی جامعه در سبد گفتمان خانواده‌ها قرار گیرد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان در ادامه با اشاره به نقش مهم و جریان سازی بانوان در قامت انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: بانوان یک ظرفیت مهم تربیتی و گفتمان ساز هستند لذا با نگاه مومنانه، انقلابی، جهادی و با بهره گیری از ظرفیت تشکل‌های دینی و کنش گران فرهیخته می‌تواند نقش بسیار مهم در تحق گام دوم انقلاب اسلامی داشته باشند.

کد خبر 5079229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha