۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۷:۰۴

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی مطرح کرد

لزوم هزینه کرد ۵۰ درصد منابع بانک‌های خصوصی خراسان شمالی در استان

لزوم هزینه کرد ۵۰ درصد منابع بانک‌های خصوصی خراسان شمالی در استان

بجنورد- معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی با تاکید بر لزوم ورود بانک‌های عامل برای جذب اعتبارات سند جهش تولید استان، گفت: بانک‌های خصوصی موظف به هزینه کرد ۵۰ درصد منابع خود در استان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود قنبری عصر امروز در نشست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با تاکید بر لزوم ورود جدی بانک‌های عامل برای جذب اعتبارات سند جهش تولید استان، اظهار کرد: بانک‌های خصوصی موظف به هزینه کرد ۵۰ درصد منابع خود در استان هستند.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: طی هفته آتی به صورت ویدئوکنفرانس شنبه با معاونت دفتر ریاست جمهوری وضعیت پروژه‌های جهش تولید استان بررسی می‌شود، بنابراین بانک‌ها باید وضعیت پیگیری‌های خود را اعلام کنند.

وی با تاکید بر اینکه پیگیری‌ها باید منجر به انعقاد قرارداد شود، افزود: اینکه بانکی اعلام کند در وضعیت مطالعه و بررسی قرار دارد قابل قبول نیست.

قنبری با بیان اینکه اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی نباید بهانه‌ای برای به روی زمین ماندن کارهای مردم باشد و گفت: در ملاقات با مدیران عامل بانک‌های کشور اعلام کردیم وضعیت منابع استان جوابگوی نیازهای توسعه‌ای نیست؛ بنابراین مقرر شد از منابع ملی، اعتباری پیش‌بینی شود که جذب این منابع به پیگیری‌های مدیران استانی بستگی دارد.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی بر جذب اعتبارات باقیمانده استان از طرح ملی اشتغال روستایی و عشایری تاکید کرد و گفت: اداره کار، رفاه و تأمین اجتماعی استان علت را بررسی و اعلام کند.

وی در بخش پایانی سخنان خود تأکید کرد: هدف تلاش برای توسعه استان در بخش‌های مختلف است که در این راستا علاوه بر کارهای روزانه به دنبال انجام کارهای ویژه در استان هستیم.

کد خبر 5083757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha