۱۱ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۳۷

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد:

امداد رسانی به بیش از ۵ هزار نفر متأثر از بارش باران در خوزستان

امداد رسانی به بیش از ۵ هزار نفر متأثر از بارش باران در خوزستان

اهواز- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از امدادرسانی تیم‌های عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر این استان به بیش از پنج هزار نفر در سه روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی خدادادی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در خصوص این خبر اظهار کرد: ۱۵ شهر استان خوزستان با معضل آب‌گرفتگی‌های گسترده درگیر هستند که عملیات امداد رسانی به خانوارهای تحت تأثیر بارش‌های ادامه دارد.

وی افزود: با تلاش ۲۴۵ امدادگران و نجاتگران داوطلب جمعیت هلال احمر در طول سه شبانه‌روز سپری شده از بارش شدید باران، به بیش از پنج هزار نفر امداد رسانی شد و تعداد افراد اسکان یافته نیز به ۵۵۲ نفر افزایش پیدا کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر خوزستان به صورت شبانه‌روزی در تلاش هستند و با ارائه خدمات امدادی از جمله رهاسازی خودروهای گرفتار شده در مناطق آب گرفته، به‌کارگیری پمپ‌های لجن کش و دفع آب‌های سطحی جهت تخلیه آب وارد شده به منازل مسکونی و توزیع اقلام اولیه زیستی، بسته‌های غذایی و بسته‌های بهداشتی در کنار مردم خوزستان هستند و نسبت به رفع مشکلات ناشی از آب‌گرفتگی‌ها اقدام می‌کنند.

کد خبر 5085185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha