۱۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۷:۵۷

معاون استاندار کرمانشاه:

اجرایی‌شدن پروژه‌های راکد کرمانشاه، سبب تقویت اعتماد مردم می شود

اجرایی‌شدن پروژه‌های راکد کرمانشاه، سبب تقویت اعتماد مردم می شود

کرمانشاه-معاون استاندار کرمانشاه گفت:نزدیک به یک دهه بود که تعدادی از پروژه‌های بزرگ در اسلام‌آبادغرب همچنان راکد باقی مانده بودنداما اجرایی‌شدن پروژه‌های راکد موجب تقویت اعتماد مردم می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حاتمی معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه در نشست ستاد برنامه‌ریزی شهرستان اسلام آباد که به ریاست استاندار کرمانشاه و با حضور نماینده اسلام آباد و دالاهو، فرماندار اسلام آباد و مدیران دستگاه‌های مختلف برگزار شد؛ اظهار کرد: در سال‌های گذشته هر مدیری سخنی درباره اجرایی شدن پروژه‌ها بیان می‌کرد، مردم به عنوان شعار به آن نگاه می‌کردند اما امروز کمک استاندار کرمانشاه و تلاش‌های بسیار موانع پیش روی این پروژه‌ها را برداشتیم و خوشبختانه امروز این پروژه‌های بزرگ یا در دست اجرا هستند و یا در آستانه اجرا قرار دارند.

وی افزود: اجرایی شدن این پروژه‌ها موجب شده است دوباره اعتماد مردم به وعده‌های مسئولین شده است.

معاون استاندار کرمانشاه گفت: اجرایی شدن پروژه پتروشیمی چهارم حدود هشت سال بود که تنها در حد شعار باقی مانده بود ولی با تلاش‌ها، پافشاری‌ها و رایزنی‌های بسیار گسترده مدیریت ارشد استان این پروژه در مسیر اجرایی قرار گرفته و تحولی را در منطقه ایجاد خواهد کرد.

حاتمی با اشاره به پروژه گلخانه اسلام آباد غرب بیان کرد: همه از پروژه ناامید بودند و موضوع تعلیق آن را مطرح می‌کردند ولی الان با پیگیری‌های صورت گرفته این گلخانه در فاز اول و در سطح ۱۱ هکتار در حال اجراست‌.

وی گفت: خوشبختانه از آن ناامیدی و رکود امروز به دغدغه شیرین تنظیم زمان بهره‌برداری رسیده‌ایم.

معاون اقتصادی استاندار عنوان کرد: پروژه فرو سیلیس و منگنز برای اولین بار در استان با سرمایه گذار خارجی اجرا می‌شود و سرمایه گذار چینی امروز عنوان کرد که این سطح از همکاری دستگاه‌ها را در هیچ کجا تجربه نکرده است‌.

وی ادامه داد: خوشبختانه جواز تأسیس ۱۳ طرح بزرگ و ۱۷ متوسط در شهرستان اسلام‌آباد صادر شده است و ۶۳۴ طرح هم از تسهیلات روستایی و زلزله استفاده کرده‌اند که در میان اینها سه طرح بزرگ قرار دارد. با اجرای این پروژه‌ها یک تحرک و تحولی در تولید و اشتغال اسلام آباد ایجاد می‌کند.

کد خبر 5088433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha