۲۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۴۷

رئیس مرکز بهداشت خرمشهر:

کارگاه غیرقانونی بسته‌بندی تخم‌مرغ در خرمشهر پلمب شد

کارگاه غیرقانونی بسته‌بندی تخم‌مرغ در خرمشهر پلمب شد

خرمشهر- رئیس مرکز بهداشت خرمشهر گفت: کارگاه غیرقانونی بسته‌بندی تخم‌مرغ در روستای معمره صنگور این شهر پلمب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ضیا عبیداوی ظهر امروز در این خصوص اظهار کرد: در بازدیدهای انجام شده توسط بازرس بهداشت محیط مرکز جامع سلامت روستایی منیخ در سطح روستای معمره صنگور، یک کارگاه غیرقانونی که کار بسته‌بندی تخم‌مرغ را با شرایط کاملاً غیربهداشتی و غیراصولی انجام می‌داد، کشف شد.

وی افزود: با وجود اخطارهای متعدد کارشناس مرکز بهداشت به متصدی کارگاه مبنی بر تأمین شرایط بهداشتی برای نگهداری تخم‌مرغ و همچنین گرفتن مجوزهای بهداشتی لازم در این زمینه اما هیچ‌گونه همکاری توسط این متصدی کارگاه مشاهده نشد.

رئیس مرکز بهداشت خرمشهر گفت: در همین راستا گزارش تخلف به مراجع قضائی ارسال شد و بعد از دریافت دستور قضائی مبنی بر تعطیل شدن محل و احضار متهم، در هماهنگی انجام شده توسط امور حقوقی شبکه و کارشناسان ستادی مرکز بهداشت، با همراهی نیروی انتظامی به محل مراجعه و مشاهده شد که کارگاه تعطیل نشده و متصدی نیز در آنجا حضور ندارد.

وی گفت: بعد از حدود دو ماه حکم مجدد مبنی بر بازداشت متصدی و تعطیلی محل حتی در صورت غیرفعال بودن صادر شد و مجدداً با همکاری نیروی انتظامی و همراهی کارشناسان بهداشت محیط و امور حقوقی شبکه به آدرس موردنظر مراجعه و همه درهای ورودی کارگاه مذکور بسته و برای آن صورت‌جلسه پلمب تنظیم شد.

کد خبر 5097438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha