۹ دی ۱۳۹۹، ۷:۳۷

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

شهید سلیمانی مایه آرامش خانواده شهدای حرم بود

شهید سلیمانی مایه آرامش خانواده شهدای حرم بود

کرج _ خواهر شهید کارگربرزی گفت: شهید سردار سلیمانی همواره به دیدار خانواده شهدای مدافع حرم می‌رفتند و مایه آرامش آنها بودند.

زهرا کارگربرزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بعد از شهادت برادرم خانواده به ویژه پدر و مادرم به لحاظ روحی حال و روز خوبی نداشتند.

وی بیان کرد: سوم شهادت برادرم بود که به ما خبر دادند سردار سلیمانی می‌خواهد به منزل ما بیاید، خبری که کمی به ما تسکین داد.

خواهر شهید کارگربرزی تصریح کرد: در ابتدا فکر می‌کردیم که شب قبل از آمدن ایشان، بخواهند به لحاظ مسائل امنیتی در منزل ما حضور داشته باشند اما کسی نیامد، ایشان فردا صبح به همراه شهید محمدحسن خلیلی با یک پژو ۴۰۵ بدون هیچ محافظی آمدند.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی بدون هیچ خدم و حشمی به منزل ما آمدند که نشان از ساده‌زیستی ایشان داشت.

کارگربرزی بر ورود آرامش با آمدن حاج قاسم در منزلشان تأکید و خاطرنشان کرد: از لحظه‌ای که حاج قاسم وارد منزل ما شدند، همراه خودشان آرامش را به منزل ما آوردند و رشته زندگی که از دست ما در رفته بود و از مسیر خارج شده بودیم، دوباره به مسیر زندگی برگشتیم.

وی گفت: حاج قاسم در دیدار با پدرم گفتند که این شهدا برای دفاع از دین خدا رفتند و از انگیزه مدافعان حرم برایمان گفتند.

خواهر شهید کارگربرزی به صحبت‌های سردار دل‌ها با این مضمون که اثر کار شهدا بعداً مشخص می‌شود اشاره و اظهار کرد: سردار سلیمانی می‌گفتند که مدافعان حرم برای نیت شخصی خود نرفتند؛ ایشان اصرار داشتند که بر سر مزار برادر شهیدم بروند و وقتی به مزار شهید رسیدند سنگ مزار برادرم را بوسیدند و تا آخرین لحظه‌ای که از کنار ما رفتند دست ایشان از دست پدرم جدا نشد.

وی در خصوص شهادت حاج قاسم خاطرنشان کرد: داغ شهادت حاج قاسم از داغ برادرم برای ما سنگین‌تر بود و زمان بسیاری صرف این می‌شود تا همگان بخشی از سادگی و اخلاص حاج قاسم را درک و برای دیگران بازگو کنند.

کد خبر 5107279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha