۱۳ دی ۱۳۹۹، ۲۳:۵۹

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان خبر داد:

آغاز خدمات عمرانی و کمک‌های مؤمنانه در خوزستان در دهه بصیرت

آغاز خدمات عمرانی و کمک‌های مؤمنانه در خوزستان در دهه بصیرت

اهواز- مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان از آغاز به کار سری جدید فعالیت‌های خدماتی، عمرانی و رزمایش‌های مؤمنانه در سالروز شهادت سردار شهید سلیمانی و دهه بصیرت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ یونس زبیدی شامگاه شنبه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی، به حرکت جهادی نیروهای جهادگر بسیج سازندگی در این روزها اشاره کرد و گفت: برای گرامیداشت به سردار دل‌ها، نیروهای بسیجی وارد میدان محرومیت‌زدایی شده و اقدامات جهادی خود را آغاز کردند.

وی در ادامه به رسالت بسیج سازندگی و بسیجیان جهادگر برای خدمت‌رسانی به مردم به ویژه محرومان اشاره کرد و افزود: در همین راستا سراسر استان، نیروها بسیج شده و آماده خدمات‌دهی به مردم هستند؛ همچنین برپایی ۷۰ ایستگاه سلامت و صلواتی، توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی، قربانی ۸۰۰ رأس گوسفند و توزیع آن میان نیازمندان گوشه‌ای از اقدامات این بسیجیان است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان بیان کرد: در ادامه کمک‌های مؤمنانه در سراسر استان، پخت ۹۰ هزار پرس غذا گرم و توزیع آن میان نیازمندان، توزیع حدود ۴۰۰ هزار ماسک، اهدا دو هزار کارت هدیه دو میلیون ریالی، ضدعفونی کردن مدارس و معابر، اعزام گروه‌های جهادی برای تعمیر و بازسازی منازل محروم، تهیه وسایل خانگی، بخاری، آبگرمکن و یخچال برای نیازمندان در دست اقدام است.

سرهنگ زبیدی به نذر خون توسط نیروهای جهادی اشاره کرد و گفت: پاسداران و بسیجیان در قالب طرح شهید سلیمانی در مراکز انتقال خون حضور پیدا کرده تا در طرح نذر خون، خون خود را برای هدیه زندگی به بیماران اهدا کنند.

کد خبر 5111304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha