۲۰ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۴۱

پایان تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «پیوت» در شیراز

پایان تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «پیوت» در شیراز

شیراز- تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «پیوت» با حضور چهره‌های مطرح سینما و تلویزیون در شیراز به پایان رسید.

مدیر روابط عمومی این سریال در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب، اعلام کرد: تصویربرداری مجموعه پیوت در اواسط دی ماه به پایان رسید و قرار است در فضای مجازی از طریق تلویزیون‌های اینترنتی داخلی پخش شود.

حسین رنجبر با بیان اینکه دریاچه مهارلو، فرهنگ شهر، گویم، شهرک آرین و … از لوکیشن‌های پیوت بودند، افزود: کارگردانی این مجموعه را مسعود احمدی، تهیه کنندگی را تیما محمدی و نویسندگی را لاله گلرخ عربانی به عهده داشتند.

همچنین تیما محمدی، تهیه کننده این پروژه به خبرنگار مهر، گفت: مجموعه پیوت جهت نمایش در فضای مجازی در ۱۴ قسمت حدود ۵ دقیقه‌ای به نمایش در خواهد آمد و همچنین اکران خصوصی در شیراز خواهیم داشت.

تیما محمدی ۲۲ سال دارد و از ۲ سال قبل بازیگری را بصورت حرفه‌ای با فیلم بازگشت که به عنوان دستیار برنامه ریز نیز بود، آغاز کرده و تاکنون چندین فیلم کوتاه را با همکاری رضا هاشمی نیا در مقام کارگردانی و تهیه کنندگی همکاری کردده است.

وی دارای مدرک مهندسی پزشکی است و سریال مافیا را که اولین سریال درام مجازی است تهیه کنندگی کرده و یکی از بازیگران اصلی این کار بوده و کار دیگری که درباره نژادپرستی است را به پایان رسانده و در حال حاضر نیز در حال پیش تولید فیلم دیگری درباره کردهای سرزمین ایران را در برنامه کاری خود دارد.

مسعود احمدی فیلمساز نام آشنای شیرازی که کارگردان این کار است به خبرنگار مهر، گفت: مجموعه پیوت فیلمی مستند اجتماعی است که در قالب مدیوم تلویزیونی قرار است در سایت‌های مجازی معتبر به شکل تله یا سریالی به نمایش گذاشته شود.

وی در ادامه با بیان اینکه همیشه فیلمنامه و یا نمایشنامه‌های خود را می‌سازد، افزود: فیلمنامه دیگران را ساختن برایم مشکل و از ذهنیاتم به دور است و انرژی زیادی را از من گرفت و با خود عهد کردم که دیگر در کارهایم از فیلمنامه دیگران استفاده نکنم.

روایت پیوت چنین است که «رضا و تیما خواهر و برداری هستند که با هم زندگی می‌کنند و نامزد تیما که یک شیاد است پولی که رضا جهت خرید جهیزیه تیما نزول کرده بوده تصرف می‌کند. تیما منشی یک شرکت پخش دارو است که مدیریت آن را یک خانم به عهده دارد. رضا بواسطه تیما در این شرکت به عنوان مأمور پخش دارو مشغول می‌شود. ناخودآگاه با بازکردن یکی از بسته‌ها رضا می فهمد این داروها قاچاق است. در همین حال یکی از مشتری‌های این شرکت متوجه باز شدن یکی از بسته‌ها می‌شود و به مدیر اطلاع می‌دهد. خانم مدیر هم که می فهمد رضا مسبب این کار است تصمیم می‌گیرد برای او پاپوش درست کند».

در سریال پیوت، تیما محمدی، رضا هاشمی نیا، بهنوش بختیاری، رامین راستاد، مهران رجبی، مهدی امینی خواه، آتش تقی پور، درنا حیدری، نیلوفر کشاورز، مهدی گلشن، حسین احمدی، مجید شرفی، علیرضا نظر پور نقش آفرینی می‌کنند.

دیگر عوامل این سریال، نویسنده: لاله گلرخ عربانی، برنامه ریز و منشی صحنه: زینب کشاورز، مجری طرح: محمد رئوف، گروه کارگردانی: شیما پورسهم الدین، مجید یزدان شناس و شیوا بافهم، مدیر تصویربرداری: میلاد خدر، دستیار تصویر: سعید ایوبی، سعید رنجبر و محمدصادق محمدی، مدیر صدابرداری: مجتبی حقیقی، دستیار صدا: وهاب فریدونی، طراح گریم: مهدی زره پوش، مجری گریم: نازنین کشاورز، مدیرتولید: علی اصغر زارع، جانشین تولید: هادی رضایی، مدیر روابط عمومی: حسین رنجبر، طراح لباس: مهدی گلشن، دستیاران لباس: آزاده رضایی و ملیحه نیکبخت، مدیرصحنه: علی اصغر زارع، دستیار صحنه: علیرضا نظرپور، تدارکات: حسین احمدی، محمد اکبری و حمل و نقل: مجید شرفی است.

کد خبر 5117436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha