۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۱۳

معاون استاندار ایلام خبر داد؛

تحقق ۱۰۰ درصدی میزان زکات هدف گذاری شده در استان ایلام

تحقق ۱۰۰ درصدی میزان زکات هدف گذاری شده در استان ایلام

ایلام-معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام از تحقق ۱۰۰ درصدی میزان زکات هدف گذاری شده در استان ایلام طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نوذری ظهر امروز یکشنبه در نشست شورای زکات استان، اظهار کرد: محقق شدن حدود ۱۰۰ درصدی زکات هدف گذاری شده در استان ایلام در سال جاری در سالی که مردم با فشارها و مشکلات اقتصادی مواجه بوده‌اند نشان دهنده سخاوتمندی زیاد مردم استان است.

وی بیان کرد: هدف گذاری و داشتن برنامه مشخص و مدون برای جمع آوری زکات از اقدامات بسیار خوبی است که کمیته امداد به عنوان دبیرخانه شورای زکات در انجام و تحقق آن موفق بوده است.

نوذری در ادامه با عنوان اینکه فرهنگ سازی مهم‌ترین مقوله در زمینه فراگیر شدن فریضه زکات است، افزود: شوراهای شهر و روستا و مبلغین مذهبی می‌توانند در این زمینه نقش بسیار مهمی داشته باشند.

وی با عنوان اینکه سال ۹۹ از لحاظ اقتصادی سال بسیار سختی برای مردم بود، افزود: با این حال محقق شدن همه مبلغ هدف گذاری شده زکات این استان نشان دهنده اعتقادات بسیار بالای مردم داشته و نشان می‌دهد در استان ایلام مردم بسیار سخاوتمندی داریم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام با اشاره به پیشنهادات اعضای شورای زکات در خصوص نام گذاری برخی معابر و مکان‌ها به عنوان زکات، تصریح کرد: نامگذاری خیابان‌ها در شهرها و روستاها پروسه‌ای است که شوراهای اسلامی مهم‌ترین نقش را در آن دارند ولی استانداری این مهم را به لحاظ اینکه تأثیرات بسیار مهمی در زمینه فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ زکات در بین مردم دارد، پیگیری می‌کند.

کد خبر 5129760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha