۱۳ بهمن ۱۳۹۹، ۱۶:۴۰

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس:

تبلیغ جریان انقلاب منجر به زندگی مبتنی بر آموزه های اسلامی می شود

تبلیغ جریان انقلاب منجر به زندگی مبتنی بر آموزه های اسلامی می شود

شیراز – مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: تبلیغات هدفمند وامیدوار کننده به جریان انقلاب، باعث نهادینه شدن فرهنگ زندگی مبتنی بر آموزه های اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد صادق مهرابی بعد از ظهر دوشنبه در دومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر در نشست امامان محله و امامان روستا شهر شیراز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدا حوزه و روحانیون تاکید کرد: روحانیون بستر ساز ایجاد انقلاب اسلامی بوده و هستند که چگونه زیستن و چگونه اندیشیدن را در جامعه ما نهادینه کردند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه روحانیون به عنوان فرماندهان انقلاب اسلامی مطرح هستند، توانمند سازی ظرفیت تبلیغی بیشتر از گذشته اهمیت دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس تصریح کرد: ما روحانیون باید دقت کنیم که به جریان ناامید کننده انقلاب، متصل نشویم، که این نا امیدی به همان مشکلاتی و نگرانی‌هایی که در جریان انقلاب رخنه کرده، کمک خواهد کرد.

حجت الاسلام مهرابی یادآور شد: کسی که می‌خواهد راهبری فرهنگی و دینی یک مجموعه را به عهده بگیرد، نا امیدی برایش یک خطر جدی خواهد بود آنچه که می‌تواند ظرفیت سازی نسبت به گذشته را دوچنان کند، مصمم بودن نسبت به این هدف و این راه و در عین حال توانمند کردن این جریان تبلیغی اول برای خود و خانواده است.

وی با اشاره به نقش ارزشمند روحانیون در ایام بیماری کرونا نیز گفت: روحانیون ازجمله امامان محله در جریان بیماری کرونا نقش بسزایی در اعتماد سازی به روحانیون ایجاد کردند که این اعتماد باید بصورت جدی برای طلبه‌ها مدیریت شود.

وی در خصوص اهمیت تبلیغ نیز افزود: تبلیغات هدفمند و امیدوار کننده به جریان انقلاب، باعث افزایش سطح آگاهی‌های دینی مردم می‌گردد که پیامد آن بالا رفتن فرهنگ زندگی در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و حتی امنیتی مبتنی بر آموزه‌های اسلامی است.

کد خبر 5136571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha