در دیداری مشترک؛

«برهم صالح» با نایب ‌رئیس «حشد شعبی» رایزنی کرد

«برهم صالح» با نایب ‌رئیس «حشد شعبی» رایزنی کرد

رئیس جمهور عراق در جریان دیدار با نایب رئیس سازمان «حشد شعبی» با او در خصوص آخرین تحولات امنیتی این کشور گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الفرات نیوز، «برهم صالح» رئیس جمهور عراق امروز چهارشنبه با «ابو فدک المحمداوی» نایب رئیس سازمان حشد شعبی و جانشین شهید «ابو مهدی المهندس» دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش، دو طرف در جریان این دیدار در خصوص آخرین تحولات امنیتی عراق بحث و تبادل نظر کردند. صالح و المحمداوی در این دیدار بر لزوم تداوم تعقیب بقایای تکفیریها در نقاط مختلف و نابودی کامل آنها تأکید کردند.

برهم صالح، رئیس جمهور عراق پیشتر به اقدام آمریکا در تحریم المحمداوی واکنش نشان داده و از آن به شدت انتقاد کرده بود. همچنین «محمود الربیعی» سخنگوی دفتر سیاسی جنبش «صادقون» عراق در این خصوص گفته بود: قرار دادن نام مبارز شجاع، ابو فدک المحمداوی در فهرست به اصطلاح تروریسم آمریکا مدال افتخار، عزت و شرافت است که ثابت می کند ابو فدک دولت آمریکا را با مشکل مواجه کرده است.

این مقام عراقی در ادامه یادآور شد: اقدام واشنگتن نشان می دهد که المحمداوی، آمریکایی ها را خوار و حقیر کرده است. این اقدام واشنگتن همچنین نشان از آن دارد که فرماندهان حشد شعبی و نیروهای مقاومت در مسیر دو مرد بزرگ یعنی شهیدان ابو مهدی المهندس و قاسم سلیمانی، حرکت می کنند.

کد خبر 5149493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha