تحلیلگر عراقی:

تحریم افراد توسط آمریکا مقدمه‌ای برای حذف فیزیکی آن‌ها است

تحریم افراد توسط آمریکا مقدمه‌ای برای حذف فیزیکی آن‌ها است

تحلیلگر عراقی با اشاره به تحریم شخصیت های گروه مقاومتی «حشد شعبی» توسط آمریکا، گفت: تاریخ جنایات آمریکا نشان می دهد که تحریم افراد، مقدمه ای برای حذف فیزیکی آنهاست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «مازن الزیدی» تحلیلگر عراقی در سخنانی به اقدام آمریکا در تحریم شخصیت‌های حشد شعبی واکنش نشان داد. وی در این خصوص گفت: تحریم افراد و شخصیت‌ها توسط واشنگتن معنا و مفهوم خاصی دارد.

بر اساس این گزارش، این تحلیلگر عراقی یادآور شد: گنجاندن نام فالح الفیاض، رئیس سازمان حشد شعبی و سپس ابو فدک المحمداوی، نایب رئیس این سازمان در فهرست تحریم‌های آمریکا، تاکیدی بر این موضوع است که آمریکا همان راه و روشی را ادامه می‌دهد که یک سال قبل با ترور ابو مهدی المهندس آغاز کرد.

این تحلیلگر عراقی همچنین اظهار داشت: تاریخ جنایات آمریکا به ما آموخته است که قرار گرفتن نام افراد در فهرست تحریم‌های آمریکا، مقدمه‌ای برای حذف فیزیکی آنها است. آمریکایی‌ها اخیراً فالح الفیاض، رئیس سازمان حشد شعبی را تحریم کرده‌اند.

اقدام آمریکا در تحریم رئیس سازمان حشد شعبی واکنش‌های مختلفی را در داخل و خارج از عراق به دنبال داشت. بسیاری از احزاب، جریان‌ها و شخصیت‌ها در داخل عراق و خارج از آن، این اقدام واشنگتن را محکوم کردند. در همین ارتباط، سازمان حشد شعبی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت اقدام آمریکایی‌ها، اعلام کرد: ما به فالح الفیاض که دولت ایالات متحده آمریکا او را برای خود دشمن می‌پندارد، تبریک می‌گوییم.

پس از این اقدام نیز، ایالات متحده آمریکا به تحریم ابو فدک المحمداوی، جانشین شهید ابو مهدی المهندس در سازمان حشد شعبی مبادرت ورزید؛ اقدامی که انتقادات گسترده‌ای را در عراق به دنبال داشت.

کد خبر 5123034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • RO ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
      0 0
      حشدالشعبی مثل یک مرد بایست و توی دهان امریکا بزنید