۱۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۷:۲۹

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه:

مشاوره رایگان تلفنی از سوی مربیان پرورشی کرمانشاه انجام می‌شود

مشاوره رایگان تلفنی از سوی مربیان پرورشی کرمانشاه انجام می‌شود

کرمانشاه- مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا مشاوره آموزشی رایگان به صورت تلفنی از سوی مربیان پرورشی کرمانشاه انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید یزدان‌پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه بعد از ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته امور تربیتی در سالن تدبیر اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: خداوند زمانی که انسان را خلق کرد به او قدرت فکر و اندیشه داد تا بدین ترتیب اشرف مخلوقات لقب بگیرد.

وی افزود: قبل از ورود فرزندان به مجموعه آموزش و پرورش تعلیم و تربیت بر عهده خانواده است و پدر و مادر هستند که بنیان تربیت فرزندان را شکل می‌دهند و در آموزش و پرورش تربیت مقدم بر آموزش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به ویژگی‌های تربیتی فرزندان با توجه به منویات مقام معظم رهبری تصریح کرد: فرزندان باید دانا، آگاه، میهن دوست و دیندار باشند و اینگونه است که جوانان انقلابی با توجه به سند بنیادی آموزش و پرورش و بیانیه گام دوم انقلاب تربیت می‌شود.

یزدان‌پناه خاطرنشان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز تربیت دینی است که اینگونه قلب جهانیان را متأثر کرده و شما احساس مردم نسبت به این شهید بزرگوار را در جامعه مشاهده می‌کنید که به الگویی برای جوانان و نوجوانان تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه تربیت علمی به تنهایی کافی نیست، گفت: امروز تربیت سیاسی، اجتماعی و دینی بسیار مهم است زیرا علم به تنهایی فساد ایجاد می‌کند و دشمنان سعی در از بین بردن باورها و اعتقادات فرزندان کشور دارند و مربیان پرورشی باید به سوالات دانش آموزان پاسخ دهند تا دچار انحراف نشوند.

یزدان‌پناه بیان کرد: باید به فرزندان با توجه به شرایط جامعه قدرت نَه گفتن را آموزش دهیم و همچنین باید رویه ایثار و فداکاری و از خود گذشتگی را در آنها تقویت کنیم.

وی افزود: بهترین نمونه‌های تربیتی برای دانش آموزان شهدا هستند که با از خودگذشتگی امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورده و اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران اسلامی کم شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: از هفته گذشته با حضور سردار ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم استان کرمانشاه و با حضور ۴۰ هزار دانش آموز اردوی مجازی راهیان نور در شبکه شاد و در استان کرمانشاه آغاز شده است.

یزدان‌پناه خاطرنشان کرد: مربیان پرورشی از ابتدای شیوع ویروس کرونا مشاوره تحصیلی به صورت تلفنی را با دانش آموزان انجام داده و در کمک به دانش آموزان کنکوری و در انتخاب رشته پذیرفته شدگان کنکور سراسری بسیار خوب عمل کردند.

کد خبر 5158363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha