۲۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۱۱

دویست و سی و هفتمین پیاده روی فضایی انجام شد

دویست و سی و هفتمین پیاده روی فضایی انجام شد

روز گذشته دو فضانورد خارج از ایستگاه فضایی بین المللی به مدت ۶ساعت و ۴۷ دقیقه پیاده روی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپیس، روز گذشته دو فضانورد ناسا دویست و سی و هفتمین پیاده روی فضایی خارج از ایستگاه فضایی بین المللی را انجام دادند.

در این مأموریت ویکتور گلاور و مایک هاپکینز شرکت کردند تا فعالیتی را تکمیل کنند که قرار بود در پیاده روی پیشین انجام شود.

آنها به مدت ۶ ساعت و ۴۷ دقیقه در فضای خارج ایستگاه فضایی بین الملی شناور بودند. این سومین پیاده روی فضایی مشترک گلاور و هاپکینز بود.

نخستین فعالیتی که آنها انجام دادند تخلیه آمونیاک مربوط به دو کابل جهنده ای بود که برای تغذیه مایع خنک کننده در سیستم کنترل حرارتی ایستگاه استفاده می‌شود. از آنجا که آمونیاک ماده‌ای سمی است، دو فضانورد لباس‌های یکدیگر برای وجود کریستال‌های ماده بررسی کردند.

کد مطلب 5169130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha