۲۵ اسفند ۱۳۹۹، ۱۴:۴۶

معاون دانشگاه خبر داد:

توسعه آموزش مجازی شاخص تعیین مراکز برتر در علوم پزشکی شهید بهشتی

توسعه آموزش مجازی شاخص تعیین مراکز برتر در علوم پزشکی شهید بهشتی

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تاکید کرد: میزان اهتمام دانشکده ها در توسعه آموزش مجازی یکی از شاخص های مهم شناسایی مراکز برتر در جشنواره آموزشی ۱۴۰۰ دانشگاه است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ششصد و نود و سومین جلسه شورای آموزشی و هشتاد و دومین جلسه شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه با حضور دکتر محمد مهدی صدوقی و سایر اعضا برگزار شد.

در ابتدای این نشست که دکتر شادنیا معاون اجرایی معاونت آموزشی، مدیران حوزه آموزش و معاونان آموزشی دانشکده ها حضور داشتند، دکتر صدوقی بر لزوم برنامه ریزی برای تحقق شاخص های طرح رعد (رتبه بندی علمی دانشگاه ) در دانشکده ها تاکید کرد.

وی بسیاری از شاخص های طرح رتبه بندی علمی دانشگاه را نیازمند مشارکت فعال دانشکده ها در محورهای آموزش، تحقیقات، فناوری، دانشجویی و فرهنگی ذکر کرد و مستندسازی اقدامات صورت گرفته با تاکید بر ارتقای وب سایت گروه های آموزشی را الزامی دانست.

لزوم برگزاری جلسات اعضای هیئت علمی با دانشجویان، نمایندگان شورای صنفی توسط روسا و معاونان آموزشی دانشکده ها برای رفع مسایل آموزشی ار دیگر تاکیدات معاون آموزشی دانشگاه بود.

وی با اشاره به برگزاری جشنوراه آموزشی در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰، یکی از شاخص های مهم را میزان اهتمام دانشکده ها در توسعه آموزش مجازی آنلاین و آفلاین برشمرد که براساس این شاخص دانشکده ها، مراکز و گروه های آموزشی برتر شناسایی و تقدیر می شوند.

در ادامه جلسه موضوعات مرتبط با مدیریت های امور آموزشی و مدیریت تحصیلات تکمیلی بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر 5170312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha